شعار سال
یکشنبه 07 مرداد 1403
  • 1401/11/12 - 10:23
  • - تعداد بازدید: 681
  • - تعداد بازدیدکننده: 667
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

عزت‌مندی ایران؛ مهم‌ترین دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در پیامی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام ا... دهه فجر، عزت‌مندی ایران را مهم‌ترین دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در پیام «غلامحسین حسینی نیا»، آمده است:

با سلام و تهیت

بدون شک انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگ‌ترین و بی نظیرترین واقعه‌ی عصر حاضر، به رهبری امام خمینی(ره) بوده است که منشأ آثاری بس شگرف در ابعاد فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و... در داخل و خارج از کشور گشت و قدرت و عزت‌مندی ایران عزیزمان مهم‌ترین دستاوردی می باشد که پس از پیروزی انقلاب ، بسیار ستودنی است.

عواملی که انقلاب اسلامی را به ثمر رساند ضامن بقای انقلاب می باشد و محکم‌ تر از گذشته سرجای خود ایستاده است، بدین ترتیب باید قدر انقلاب را بدانیم و در حفظ آن کوشا باشیم و اجازه ندهیم ارزش های دینی و انقلابی در جامعه کمرنگ شود.

فجر انقلاب اسلامی، هدیه غیبی بود که خداوند به ما عطا کرد و فرصتی برای میثاق دوباره با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی است، تا دریابیم که با دستاورد حاصل از خون هزاران شهید چه کرده‌ایم و بار دیگر پیمان ببندیم تا در راه تحقق اهداف والای رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و رهنمود های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با حفظ وحدت، از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

اینجانب در طلیعه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این ایام خجسته را به ملت بزرگ، شریف و انقلابی ایران و خانواده بزرگ سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تبریک عرض می نمایم و امیدوارم که جامعه مهارتی کشور همچون گذشته با تأسی به بنیانگذار جمهوری اسلامی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی و با تلاش، کوشش، همکاری و همدلی درتحقق اهداف عالی انقلاب شکوهمند اسلامی، دستیابی به رفیع ترین قله های موفقیت میهن عزیزمان را محقق سازند.

از همکاران شریف خود در سراسر کشور دعوت می‌کنم تا در مراسم راهپیمایی یوم‌ الله 22 بهمن با حضور آگاهانه، وحدت‌بخش، دشمن‌شکن و عزت‌آفرین خود بار دیگر وحدت و اتحاد ملی، انسجام اسلامی و همبستگی و همدلی و هم‌زبانی ملت و دولت را به نمایش گذاشته و عشق به ارزش‌های والای الهی انقلاب اسلامی را ترسیم نماییم و دشمنان زبون انقلاب اسلامی را در طراحی و پیاده‌سازی توطئه‌های شوم اختلاف و تفرقه‌افکنی در بین جامعه ناکام و مأیوس کنیم.

از پیشگاه حضرت احدیت، سعادتمندی و توفیقات روزافزون این ملت را آرزومندیم.

  • گروه خبری : اخبار تصویری(اسلایدر)
  • کد خبر : 95648
کلمات کلیدی
زهرا   پاک
خبرنگار

زهرا پاک

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب