شعار سال
یکشنبه 07 مرداد 1403
  • 1402/03/20 - 13:35
  • - تعداد بازدید: 772
  • - تعداد بازدیدکننده: 722
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور متولی ارائه آموزش های مهارتی و حاکمیتی سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای در کشور

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آئین تودیع و معارفه مدیران سازمان آموزش فنی و حرفه ای بیان داشت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، متولی ارائه آموزش های مهارتی و حاکمیتی سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای در کشور می باشد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای با قدردانی از فعالان دلسوز و تلاشگر حوزه مهارت آموزی این سازمان، گفت: در نقطه عطف سازمان آموزش های فنی و حرفه ای در کشور قرار داریم و در جایی هستیم که می توانیم با همت عالی به شکل تصاعدی به اعتلای اهداف سازمانی برسیم.

«غلامحسین حسینی نیا»، نگاه ویژه به جایگاه آموزش های فنی و حرفه ای را ثروت و دارایی اصلی این سازمان در برهه کنونی خواند و افزود: در مقطعی به سر می بریم که نگاه مقام معظم رهبری، سکانداران دولت و مجلس شورای اسلامی به سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور معطوف شده است و آموزش های فنی و حرفه ای در کشور جایگاه خود را یافته و خواهان دارد.

وی با اشاره به تصویب طرح اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در کمیسیون آموزش مجلس، اظهار کرد: این سازمان نزدیک به 5 دهه قبل، تأسیس و از همان زمان، فاقد اساسنامه بوده و در این اساسنامه مشکلات توسعه نهضت ملی مهارت آموزی پیش بینی شده است و برخورداری از این اساسنامه موجب مرتفع شدن بسیاری از مشکلات در مسیر توسعه آموزش های مهارتی می باشد.

معاون وزیر کار  اذعان داشت: در  مسیر  پیشبرد  اهداف سازمانی  و گسترش مهارت آموزی به صورت گروهی تلاش می کنیم و در کسب موفقیت ها همه شریک می باشند و در این برهه زمانی در جایگاهی قرار داریم که می بایست با صلابت تر از گذشته و با همت و قدرت در راه اعتلای اهداف سازمان گام برداریم.

وی تعامل مدیران کل آموزش فنی و حرفه ای با استانداران را موجب رغم خوردن پیشرفت های خوب در حوزه مهارت آموزی دانست و تصریح کرد: نگاه استانداران، نگاه توسعه محور برای پیشرفت و آبادانی استان است و در انتخاب مدیران کل آموزش فنی و حرفه ای نظر آنان بر نظر ما افضل است.

حسینی نیا از تکمیل و برطرف شدن چالش های پورتال سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خبر داد و اظهار داشت: در صورت مرتفع شدن مشکلات پرتال سازمان، این سازمان به سازمانی آنلاین و شبانه روزی مبدل خواهد شد.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای با اشاره به طرح نجم (نظارت جامع مهارت)، خاطرنشان ساخت: مولد سازی امکانات سازمان و استفاده بهینه از آن، به معنای احصاء کارگاه ها و مراکز تعطیل یا فاقد کارآموز است و کارگاه های مذکور در طرح جامع نظارت نجم می بایست فعال و پویا دیده شود

.

 بر اساس این گزارش، در این مراسم «مجتبی نوروزی»، «رضا باجولوند» و «محمدرضا شاه پسند» به عنوان معاون آموزش، سرپرست سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای و رئیس مرکز ملی تربیت مربی معارفه و از «محمدرضا شاه پسند» معاون آموزش پیشین سازمان آموزش فنی و حرفه ای تقدیر به عمل آمد.

  • گروه خبری : اخبار تصویری(اسلایدر)
  • کد خبر : 100926
کلمات کلیدی
زهرا   پاک
خبرنگار

زهرا پاک

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب