شعار سال
یکشنبه 07 مرداد 1403
  • 1402/07/27 - 13:38
  • - تعداد بازدید: 501
  • - تعداد بازدیدکننده: 481
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

در هفتمین جلسه شورای تحول و بازآفرینی امور رفاهی تأکید شد

پی‌گیری جدی مشکلات سنوات گذشته بیمه تکمیلی کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

در هفتمین جلسه شورای تحول و بازآفرینی امور رفاهی تأکید شد: پی‌گیری جدی مشکلات سنوات گذشته بیمه تکمیلی کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در هفتمین جلسه شورای تحول و بازآفرینی امور رفاهی بر پی‌گیری جدی مشکلات سنوات گذشته بیمه تکمیلی و استفاده از اهرم های مختلف جهت احقاق حقوق کارکنان تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، «امیر میمنت‌آبادی» هدف از برگزاری این جلسه را توسعه خدمات رفاهی و معیشتی اعلام و تصریح کرد: این کارگروه، یکی از کارگروه‌های مهم این سازمان است که در عملکرد و بهره وری کارکنان نقش مهمی دارد.

وی شناخت ابعاد خدمات رفاهی را در ارتقاء عملکرد کارکنان مؤثر برشمرد و افزود: مشکلات بیمه آرمان بایستی به‌صورت جدی و از اهرم‌های متفاوت، مورد توجه و پی‌گیری شود. میمنت‌آبادی به روش‌های نوین کمک‌های رفاهی و زیرساخت‌های بالقوه سازمان تاکید کرد و گفت: بایستی از امکانات آموزشی سازمان نیز در راستای رفاه کارکنان بهره برد که این امر مهم با همکاری و احساس مسئولیت مدیران ستادی و استانی قابل اجراست.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان اظهار داشت: جشنواره فرهنگی، ورزشی کارکنان (جام شهدای مهارت) به میزبانی شش استان برگزار گردید که این استان‌ها بر اساس مشارکت و حمایت مطلوب، مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی با اشاره به نقش فرهنگ برنامه‌های ورزش همگانی در سازمان، بیان داشت: نگاه به این برنامه‌ها، فقط جنبه ورزشی ندارد، بلکه ورزش، بستری برای ترویج مباحث فرهنگی شده و این نکته بسیار مثبتی از برنامه‌های سازمان می باشد که در سراسر کشور دارای اهمیت ویژه است.

میمنت‌آبادی بیان داشت: سلامت جسمی همکاران در روحیه و فعالیت کاری شان، بسیار تاثیرگذار است و به نشاط جمعی و زندگی روزمره به فرد کمک می کند تا بتواند بر استرس ها فائق آید و از عوارض جسمانی و روانی ناشی از فشار کار در امان باشد.

وی از برنامه ریزی اجرای مسابقات ورزشی کارکنان در سال آینده خبر داد و گفت: با بررسی نقاط قوت و ضعف برگزاری این دوره از مسابقات سعی می شود کیفیت و کمیت این مسابقات فرهنگی_ ورزشی در آینده بالا رود.

امیر میمنت‌آبادی به تاکید ویژه معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور تاکید کرد و بیان داشت: از پیشنهادات سازنده و ابتکارات مدیریتی در جهت بهبود رفاه کارکنان، استقبال می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان، در پایان بر پیوست رسانه‌ای و انتشار این رویداد تأکید کرد.

در ادامه مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان ضمن تبیین و بررسی چگونگی انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی با شرکت بیمه‌گر، پس از انقضای قرارداد فعلی به ارائه گزارش نتایج مسابقات جام شهدای مهارت تا امروز، گزارش تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون به کارکنان ستاد(1402-1401)، پرداخت.

«داود ناصری امید» گفت: تعداد رشته‌های ورزشی و تعداد شرکت‌کنندگان آن در سال‌جاری، نسبت به سال‌های گذشته، افزایش قابل توجهی داشته است.

  • گروه خبری : اخبار تصویری(اسلایدر)
  • کد خبر : 106791
رفعت  خطیب
خبرنگار

رفعت خطیب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب