شعار سال
یکشنبه 07 مرداد 1403
  • 1401/09/16 - 14:07
  • - تعداد بازدید: 351
  • - تعداد بازدیدکننده: 336
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

حسابداری تلفیقی از هنر، صنعت و علم است/حسابداران فعالان امین و ضامن انسجام و بقای سازمان هستند

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در نشست صمیمانه با ذی حسابان و کارکنان امور مالی ستاد و استان ها، شفافیت و سلامت اداری سازمان در مباحث اقتصادی را مرهون تلاش های کارکنان این واحد دانست و گفت: حسابداران هنرمندانی هستند که صنعت و علم را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در این نشست حسینی نیا، ضمن تقدیر از زحمات همکاران این حوزه افزود: پاسداشت، صیانت وشفافیت مسائل اقتصادی این سازمان مرهون و رفع موانع اقتصادی بر سر راه مهارت آموزی جوانان زحمات بی وقفه همکاران حوزه مالی در ستاد و استان هاست.

وی گفت: پروردگار عالم اساس خلقت را به مصداق آیه شریفه «والشّمْس والْقمر بحسْبانٍ» بر مبنای حساب و میزان بنا کرده است و همانا بزرگترین و اولین ذیحساب عالم است و شالوده نظم عالم را نیز بر این اساس قرار داده است.

حسینی نیا، در ادامه از اهمیت شفافیت مالی در سازمان و مقوله مهارت آموزی سخن گفت و بیان کرد: در شرایط اقتصادی کنونی، ثبت رویدادهای مالی، نگهداری حسابها و پاسخگویی شفاف به دستگاه های نظارتی نیاز به تصمیم گیری های عالمانه در حوزه مالی دارد.

وی اظهار داشت: تحقق نهضت مهارت آموزی در گام دوم انقلاب و یکی از شرط‌های اصلی تأمین عدالت در جامعه مستلزم وجود شفافیت و برخورداری عامه مردم از اطلاعات مربوط به حوزه اقتصادی در بخش دولتی و خصوصی که در سطوح حکومتی نیز مطرح و با اقبال خوبی روبرو شده است.

معاون وزیر کار ایجاد اشتغال را منشاء جلوگیری از آسیب های اجتماعی برشمرد و تصریح کرد:که نقش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در ایجاد شغل پایدار با تکیه بر مهارت بر همه واضح است و در این میان همکاران حوزه مالی از طریق حفاظت از اموال و دارایی ها، امانت داری و شفاف سازی وظیفه خطیری بر عهده دارند.

حسینی نیا با اشاره به 19 گروه مخاطب مهارت آموزی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اذعان داشت: 5 گروه از مخاطبین این سازمان تحت پوشش بهزیستی بوده و مهارت آموزی به آنان به برنامه ریزی مالی دقیقی نیاز دارد تا عدالت آموزشی برقرار شود.

وی از تدوین اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بر اساس تأکیدات ریاست محترم جمهور مبنی بر «عدالت اداری» خبر داد و افزود: از نظرات و پیشنهادات قانونی همکاران جهت  بهره گیری از فرصت ها در اختصاص بودجه استقبال خواهیم کرد.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: مبارزه با فساد یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که در دستیابی به عدالت دنبال می‌شود، به‌گونه‌ای که مقام معظم رهبری (مدظله) در بیانیه گام دوم انقلاب، عدالت و مبارزه با فساد را لازم و ملزوم یکدیگر معرفی نموده‌اند و خط قرمز ما در مهارت آموزی قانون است.

سپس از سوی رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اهدای لوح از احمد مرادی، ذیحساب و مدیر کل امور مالی تجلیل شد.

بر اساس این گزارش، این نشست صمیمانه به مناسبت 15 آذر روز حسابدار، با حضور همکاران امور مالی و ذیحسابان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشورو غلامحسین حسینی نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ایکشور ، میر میمنت آبادی،معاون توسعه مدیریت و منابع ،احمد مرادی، ذی حساب و مدیرکل امور مالی،داود ناصری امید، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی و علی فروزش، مدیرکل دفتر برنامه، بودجه و نوسازی برگزار شد.

 

  • گروه خبری : اخبار تصویری(اسلایدر)
  • کد خبر : 93993
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب