شعار سال
یکشنبه 07 مرداد 1403
  • 1402/06/15 - 17:21
  • - تعداد بازدید: 492
  • - تعداد بازدیدکننده: 481
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

برگزاری کارگروه ویژه مولدسازی و تسهیل‌گری در حوزه پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان از برگزاری کارگروه ویژه مولدسازی و تسهیل‌گری در حوزه پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان خبر داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان از برگزاری کارگروه ویژه مولدسازی و تسهیل‌گری در حوزه پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، این کارگروه که به ریاست امیر میمنت آبادی (معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان) برگزار شد، موارد مصوب و مورد تأکید در این کارگروه اعلام گردیده‌است.

امیر میمنت‌آبادی گفت: هر شخص در این سازمان، اگر بداند که می‌تواند از دارایی راکد استفاده کند و ثروت ایجاد کند، به‌طور حتم، این کار را خواهد کرد.

وی افزود: دغدغه نظارت بر طرح مولدسازی در کمیته ای ناظر بر مولدسازی حائز اهمیت است که آنچه انجام می شود، صرف سرمایه‌گذاری جدید برای این سازمان شود.

امیر میمنت‌آبادی اظهار کرد: مدیران این سازمان هم به حفاظت، حراست و نگهداری این اموال می‌پردازند، دارایی‌هایی که می‌تواند هم گره از کار سازمان و ادارات کل باز کند و هم ارزش افزوده را ایجاد کند.

میمنت‌آبادی با اشاره به ارسال اعتبار به استان‌ها اعلام کرد: بایستی ارسال اعتبار به استان‌ها به تناسب درآمد استان‌های مربوطه صورت پذیرد و افراد و واحدهای مؤثر شاغل در ستاد سازمان و ادارات کل استانی در امر تسهیل مولد سازی مورد تشویق خاص قرار گیرند.

وی درخصوص طرح مولدسازی گفت: ما سازمان فقیری نیستیم، سازمانی هستیم سرشار از دارایی‌های قابل توجه، اما از این دارایی‌ها، بایستی به نحو شایسته استفاده کنیم.

میمنت‌آبادی ضمن اشاره به لزوم فرهنگ‌سازی در همه سطوح سازمانی، برای ایجاد بهره‌وری مناسب، اظهار داشت: در راستای ماموریت اصلی سازمان، پیوست هر قرارداد و تفاهم‌نامه، بهره وری و میزان عایدی برای سازمان در نظر گرفته شود.

وی گفت: تجدیدنظر در مفاد قراردادها و تفاهم‌نامه‌ها با رویکرد نتیجه‌گرایی، پیامد و بازخورد آن صورت می‌گیرد.

امیر میمنت‌آبادی خاطرنشان کرد: اولویت انجام هزینه و تخصیص اعتبار براساس بودجه‌بندی عملیاتی و درنظر گرفتن قیمت تمام شده و اثربخشی آن در بهره‌وری و ایجاد درآمد زیرساختی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان به لزوم تجدیدنظر در فرآیندهای انجام هزینه اشاره کرد و اعلام کرد: فرآیندهای تحصیل درآمد نیز باید بررسی گردد.

در ادامه علی‌حسین شهریور اعلام کرد: توجه به برون‌سپاری امور و تقویت بخش‌های غیردولتی در راستای ماموریت سازمان، انجام می‌شود.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان با اشاره به اینکه دفاتر زیرمجموعه این معاونت مکلف شدند که به آسیب شناسی وضع موجود و تغییر رویکرد بپردازند، گفت: بایستی نتیجه‌ی این آسیب‌شناسی به دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان ارسال و در جلسه‌ کارگروه بعدی، مورد بررسی قرار گیرد.

  • گروه خبری : اخبار تصویری(اسلایدر)
  • کد خبر : 104746
کلمات کلیدی
رفعت  خطیب
خبرنگار

رفعت خطیب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب