شعار سال
یکشنبه 07 مرداد 1403
  • 1402/07/26 - 08:33
  • - تعداد بازدید: 472
  • - تعداد بازدیدکننده: 460
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری نشست نمایندگان اجرائی تعاونی اعتبار کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

نشست نمایندگان اجرائی تعاونی اعتبار کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در استان ها با اعضاء هیأت مدیره تعاونی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، نشست نمایندگان اجرائی تعاونی اعتبار کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور (در استانها ) با اعضاء هیأت مدیره با هدف بهبود و اصلاح فرایندهای کاری، ارزیابی و آسیب شناسی نقاط قوت و ضعف و نیز اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و ارائه آموزش های مورد نیاز نمایندگان، در ستاد مرکزی برگزار شد.

در ابتدای این نشست مدیرعامل، اعضاء هیأت مدیره و بازرسین تعاونی کارکنان به ارائه گزارش عملکرد یک ساله پرداختند.

در ادامه مدیرعامل تعاونی بر تعامل با یکدیگر، هم گرایی و هم افزایی ظرفیت های موجود، شفاف سازی، حمایت از تعاونی های فعال و مؤثر، در راستای ارائه خدمات و تسهیلات بیش از پیش به کارکنان و اعضاء تأکیدکرد.

«غلامرضا نجفی برنا» در ادامه اظهار امیداری کرد: سازمان در جهت کمک به تعاونی های فعال و به ویژه تعاونی اعتبار کارکنان بتواند در سال جاری مساعدت لازم را همچون گذشته به عمل آورد.

وی بیان داشت: تعاونی اعتبار کارکنان این سازمان به عنوان یک تعاونی برتر و دارای ساختار فرااستانی، منسجم،منظم و قانون مند در مقایسه با سایر تعاونی های مشابه، می تواندبستری مناسب را برای ارائه خدمات و تسهیلات مالی به کارکنان این سازمان فراهم نماید.

مدیرعامل تعاونی در خاتمه افزود: توجه و عنایت سازمان به تعاونی ها و کمک به رفع مشکلات آنها بدون هرگونه دخالت مستقیم در انجام امور بوده و همواره از کارکنان و اعضاء توانمند با  تفکر خلاق در جهت پیشبرد و تحقق اهداف تعاونی ها حمایت خواهد شد.

  • گروه خبری : اخبار تصویری(اسلایدر)
  • کد خبر : 106758
کلمات کلیدی
زهرا   پاک
خبرنگار

زهرا پاک

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب