شعار سال
جمعه 16 شهریور 1403
  • 1398/02/28 - 09:36
  • - تعداد بازدید: 2943
  • - تعداد بازدیدکننده: 77
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در سال 1397 صورت گرفت:

اشتغال بیش از 400 نفر در اجرای طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی در استان گلستان

438 نفر در راستای اجرای طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی در استان گلستان در سال گذشته مشغول به کار شدند.

438 نفر در راستای اجرای طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی در استان گلستان در سال گذشته مشغول به کار شدند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، سید علیرضا حسینی طلب، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای این استان گفت: در راستای اجرایی کردن بند 2 سیاست های کلی اشتغال ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و بند 5 سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی با رویکرد ایجاد بستر های لازم برای اشتغال مولد و پایدار و همچنین استمرار و تثبیت اشتغال فرصت های موجود و مورد نیاز جامعه به ویژه در مشاغل خرد و خانگی با استفاده از ظرفیت های آموزشی موجود در محیط های کارگاهی و در راستای توسعه و تنوع الگوهای آموزشی تدوین شده است.


حسینی طلب تصریح کرد: هدف طرح مذکور، آشنایی با محیط کسب و کار، کسب تجربه و آماده سازی و ایجاد خودباوری در مهارت آموز برای ورود به عرصه اشتغال و کارآفرینی است.


 وی افزود: حفظ پایداری مشاغل سنتی و بومی به خصوص در صنایع دستی و کمک به بنگاه های فعال به منظور شناسایی و جذب نیروی کار مستعد و توانمند است.


حسینی طلب در ادامه در خصوص عملکرد این اداره کل در 12 ماهه سال 97 در حوزه مهارت آموزی در محیط کار واقعی گفت: یک هزار و 207 نفر در بنگاه های اقتصادی، آموزش های مهارتی را فرا گرفته اند که از این میزان 438 نفر در همان واحدها اشتغال یافته اند.


وی همچنین گفت: تعهد آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای  در حوزه مهارت آموزی در محیط کار واقعی در سال 98، تعداد 2 هزار و 500  نفر است.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 80755
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب