شعار سال
سه شنبه 09 مرداد 1403
  • 1402/03/02 - 12:15
  • - تعداد بازدید: 219
  • - تعداد بازدیدکننده: 217
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مراکز مهارت آموزی مشکل اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی را مرتفع می کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: مراکز مهارت آموزی در دانشگاه ها می توانند مشکل اشتغال فارغ‌التحصیلان را مرتفع کنند.

شهرام ملایی هزاروندی: مراکز مهارت آموزی مشکل اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی را مرتفع می کنند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: مراکز مهارت آموزی در دانشگاه ها می توانند مشکل اشتغال فارغ‌التحصیلان  را مرتفع کنند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان ، نشست شورای اشتغال استان  به ریاست علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان و با حضور شهرام ملایی هزاروندی مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان برگزار شد.
استاندار خوزستان در این نشست با بیان اینکه مدیران ما کسانی می توانند باشند که در زمینه اشتغال به استان کمک نمایند و ما کاری مهمتر از این موضوع نداریم گفت: در عین حال لازم است آمار دقیق افراد فاقد شغل در استان مشخص شود که بر اساس آن برنامه ها و اقدامات لازم به شکل منسجم تری صورت گیرد.
در ادامه شهرام ملایی هزاروندی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان با تاکید بر برنامه ریزی در زمینه اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اظهار داشت: مشکلات اشتغال  فارغ التحصیلان را می توان به دو دسته تقسیم کرد،دسته اول  فارغ‌التحصیلانی که مهارت دارند اما فاقد شغل می باشند و دسته دوم  فارغ‌التحصیلانی که فاقد مهارت هستند
وی ادامه داد: ما  برای رفع مشکل دسته اول کارورزی در بنگاه های اقتصادی  موفق را پیشنهاد می کنیم  برای دسته دوم که فارغ‌التحصیلان فاقد مهارت می باشند ، می توان با ایجاد مراکز مهارت آموزی در دانشگاه این مشکل را مرتفع نمود .
ملایی هزاروندی خاطرنشان ساخت: در این مراکز دانشجویان ۵۴۰ ساعت آموزشی را گذارنده که هر ۳۰ ساعت برابر با  ۱ واحد درسی می باشد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 100297
کلمات کلیدی
رفعت  خطیب
خبرنگار

رفعت خطیب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب