شعار سال
پنجشنبه 11 مرداد 1403
  • 1401/09/22 - 13:47
  • - تعداد بازدید: 133
  • - تعداد بازدیدکننده: 130
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
حل مشکلات کارخانجات در مرکز ارتقاء مهارت شهرک صنعتی خوی با آموزش نیروی ماهر

ارتقاء مهارت شهرک صنعتی خوی با آموزش نیروی ماهر

در این جلسه مرتضی ناصری مسئول اجرای آموزش مرکز ارتقاء مهارت شهرک صنعتی خوی به تشریح فعالیت های آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای خوی و با هدف ترغیب صاحبان کارخانجات و صنوف به تشکیل مراکز آموزشی جوار کارگاهی به منظور توسعه آموزش های فنی وحرفه ای و مهارتی کاربردی به صنعتگران و متقاضیان جویای کار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان، پرداخت.

حل مشکلات کارخانجات در مرکز ارتقاء مهارت شهرک صنعتی خوی با آموزش نیروی ماهر
جلسه ای با حضور دادستان شهرستان خوی، معاون فرماندار خوی و رؤسای ادارات جهت حل مشکلات کارخانجات و صنوف در مرکز ارتقاء مهارت شهرک صنعتی خوی برگزار شد.
در این جلسه مرتضی ناصری مسئول اجرای آموزش مرکز ارتقاء مهارت شهرک صنعتی خوی به تشریح فعالیت های آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای خوی و با هدف ترغیب صاحبان کارخانجات و صنوف به تشکیل مراکز آموزشی جوار کارگاهی به منظور توسعه آموزش های فنی وحرفه ای و مهارتی کاربردی به صنعتگران ومتقاضیان جویای کار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان، پرداخت
در ادامه معاون فرماندار با بیان اینکه تربیت نیروی انسانی متخصص و توانمند از مؤلفه های اثرگذار بر تولید است است گفت: از تمام ظرفیت‌ها برای تسهیل آموزش به صنعتگران و تربیت نیروی ماهر استفاده می کنیم.
در خاتمه دادستان و معاون فرماندار خوی(آذربایجان غربی) از تلاش‌های مرکز آموزش فنی و حرفه ای خوی خصوصاً آموزش در محیط کار واقعی تقدیر و تشکر نمودند

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 94133
کلمات کلیدی
رفعت  خطیب
خبرنگار

رفعت خطیب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب