شعار سال
سه شنبه 09 مرداد 1403
  • 1402/01/26 - 10:44
  • - تعداد بازدید: 449
  • - تعداد بازدیدکننده: 445
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
افتخاری دیگر برای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی

کسب رتبه برگزیده در همایش ملی ((تجلیل از خادمین ایثارگران و مروجین فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت))

کسب رتبه برگزیده در همایش ملی ((تجلیل از خادمین ایثارگران و مروجین فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت))

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی این اداره کل موفق به کسب رتبه برگزیده در همایش ملی ((تجلیل از خادمین ایثارگران و مروجین فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت)) و دریافت لوح تقدیر از معاون محترم رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شد.

دکتر سید امیر قاضی زاده هاشمی با صدور لوح سپاسی از زحمات  و تلاشهای سرکار خانم مهتاب مقدسی کارشناس امور ایثار گران اداره کل  آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی در راستای تکریم خانواده معزز شهدا، ایثارگران و رزمندگان شاغل در این اداره کل  تقدیر کرد. 
در متن این تقدیر آمده است:

سرکار خانم مهتاب مقدسی

از شما صمیمانه تشکر می کنم که در طول سال گذشته همراهمان بودید. یقیناً حمایت، همراهی، تلاش، اراده و حضور شما عزیز ایثارگر دلیل بر آن شد که این خدمات ارزشمند و همایش ملی اینگونه باشکوه و با عظمت برگزار گردد.

برگزیده شدن شما فرهیخته گرامی که افتخار حضور در سومین همایش «تجلیل از خادمین، ایثارگران و مروجین فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت» را در بین جامعه ایثارگری کشور کسب نموده اید تبریک عرض نموده، امیدوارم این انتخاب پاسخی به تلاش های قبلی و انگیزه ای برای خدمات دهی بیشتر در آینده به قشر معزز ایثارگران را فراهم آورد.

 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 98772
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب