شعار سال
سه شنبه 09 مرداد 1403
  • 1402/03/07 - 12:43
  • - تعداد بازدید: 324
  • - تعداد بازدیدکننده: 322
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در راستای توانمند سازی مهارتی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی صورت پذیرفت :

نشست هم اندیشی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای پاکدشت با معاون آموزش دانشکده فناوری و کشاورزی ابوریحان

نشست هم اندیشی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان پاکدشت با معاون آموزش دانشکده فناوری کشاورزی ابوریحان در راستای توانمند سازی مهارتی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی و توسعه تعاملات آموزش و همکاری های مشترک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان پاکدشت، مهدی مرادی با تشریح ماموریت و رسالت های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، اظهار داشت: توانمندسازی مهارتی دانشجویان در ایام تحصیل نقش بسزایی در ایجاد اشتغال پایدار و کاهش بیکاری دارد.

وی بیان کرد: اجرای طرح توانمند سازی مهارتی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی با رویکرد اشتغال و با اعطاء مجوز  TMC(مراکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان) به دانشگاه ها می توان به توسعه همکاری وتعاملات بین حوزه دانشگاه و فنی و حرفه ای و همچنین افزایش سطح مهارت دانشجویان با هم افزایی و همکاری مشترک در پیشبرد این هدف کمک کرد .

بنابراین گزارش، علی فدوی، معاون آموزش دانشگاه کشاورزی پردیس ابوریحان، ضمن استقبال از موضوع مهارت آموزی دانشجویان از سابقه دیرینه همکاری دو مجموعه دانشگاه و مرکز آموزش فنی و حرفه ای اشاره کرد و اظهار داشت: دانشگاه طبق رسالت خود مهندس تربیت می کند و مهندسین علاوه برعلم به مهارت نیاز دارند که آموزش فنی و حرفه ای می تواند این نیاز را برطرف کند و حلقه مفقوده این اتفاق باشد.

شایان ذکر است، در پایان رئیس مرکز به همراه معاون آموزش دانشگاه از کارگاه ها و ظرفیت های آموزشی موجود در دانشکده کشاورزی بازدید به عمل آوردند.

 

 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 100488
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب