شعار سال
سه شنبه 09 مرداد 1403
  • 1402/03/06 - 12:14
  • - تعداد بازدید: 294
  • - تعداد بازدیدکننده: 292
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
کاظم پورنصیری: «رسیدن به اشتغال پایدار با گذر از آموزش‌های کارآفرینانه میسر است».

نشست هم‌اندیشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان با دپارتمان آموزش کارآفرینی و مهارت‌های کسب و کار مرکز شهید باهنر

نشست هم‌اندیشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان با دپارتمان آموزش کارآفرینی و مهارت‌های کسب و کار مرکز شهید باهنر

این نشست با محوریت بررسی اقدامات انجام‌شده و آموزش‌های ارائه‌شده در سال گذشته توسط دپارتمان و هدف‌گذاری در خصوص برنامه‌های سال جاری برگزار شد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان، در این نشست که با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان، معاونت آموزشی، ریاست اداره آموزش اداره‌کل و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید باهنر، مسئول دپارتمان آموزش کارآفرینی و مهارت‌های کسب و کار و دو تن از مربیان کارافرینی برگزار شد، در ابتدا هادی صمدی ریاست مرکز شهید باهنر به ارائه گزارشی از عملکرد مرکز در حوزه تسری آموزش‌های مهارتی کارآفرینانه و کسب و کاری پرداخت.

رئیس مرکز شهید با هنر در ادامه ضمن قدردانی از تلاش اعضای دپارتمان آموزش کارآفرینی و مهارت‌های کسب و کار، ارتقای اقدامات این مجموعه در سال جاری را الزامی دانست و به برنامه‌های مربوطه اشاره کرد. وی در ادامه ویرایش اطلاعات پرتالی مربوط به این مجموعه را خواستار شد.

مریم قنبری مسئول دپارتمان آموزش کارآفرینی و مهارت‌های کسب و کار و فاطمه بابانژاد مربی این مجموعه نیز ضمن تشریح بیشتر اقدامات انجام‌شده و آموزش‌های ارائه‌شده در سال گذشته توسط دپارتمان و هدف‌گذاری در خصوص برنامه‌های سال جاری، تعمیق ارتباطات درون و برون‌سازمانی این مجموعه را با دریافت حمایت‌ها از جانب اداره‌کل خواستار شدند.

محمدرضا یوسف‌پور رئیس اداره آموزش اداره‌کل نیز ضمن تاکید بر عنایوت ویژه سازمان به عملکرد ادارت کل در حوزه آموزش‌های مهارتی کارآفرینانه و کسب و کاری، به لزوم تقویت سطح کیفی آموزش‌های ارائه‌شده اشاره کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان در این نشست ضمن عرض تشکر و خدا قوت به اعضای دپارتمان، افزود: «به حمدالله اقدامات انجام‌شده، موارد خوب و شایان تقدیری است اما به‌لطف گستردگی بی‌دریغ حوزه آموزش‌های مهارت‌های کارآفرینانه وو کسب و کاری، فرصت‌های بکر و قابل توجه بسیاری باقی مانده که نیازمند اقدام شایسته این مجموعه است».

کاظم پورنصیری با اشاره به بحث اشتغال پایدار و با تکیه بر شعار سال و منویات مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: «یقینا هدف غایی ما رسیدن به اشتغال پایدار است و این مهم محقق نمی‌گردد مگر با عبور از ارائه آموزش‌های مهارتی کارآفرینانه و کسب و کار-محور».

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به ظرفیت‌های مرکز شهید باهنر و همچنین اعضای دپارتمان آموزش کارآفرینی و مهارت‌های کسب و کار، دست‌یابی به اهداف برنامه‌ریزی‌شده را میسر دانسته و تلاش مضاعف و همدلانه همه اعضای متولی در این امر را خواستار شد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 100453
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب