شعار سال
پنجشنبه 11 مرداد 1403
  • 1401/09/05 - 11:08
  • - تعداد بازدید: 206
  • - تعداد بازدیدکننده: 201
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
تنها دستگاهی که آموزش هایش منجر به اشتغال می شود، سازمان آموزش فنی و حرفه ای است

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان: تنها دستگاهی که آموزش هایش منجر به اشتغال می شود، سازمان آموزش فنی و حرفه ای است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان: تنها دستگاهی که آموزش هایش منجر به اشتغال می شود، سازمان آموزش فنی و حرفه ای است

جلسه شورای آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای مرکز شماره یک شهرستان خرم آباد، با ریاست معتمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای لرستان و نیز با حضور تیموری معاونت آموزش، پژوهش و برنامه ریزی، امانی رئیس حراست اداره کل، کلانتر رئیس، معاونت ها و مربیان کارگاه های آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک شهرستان خرم آباد، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه  ای کشور: معتمدی مدیر کل آموزش فنی و حرفهای استان لرستان، حساسیت، دلسوزی، پیگیری و دغدغه های آموزشی مربیان را ارزشمند دانست و از زحمات، همیت و تلاش ایشان تشکر و قدردانی کرد.

وی در ادامه گفت: تنها دستگاهی که آموزش هایش منجر به اشتغال می شود، سازمان آموزش فنی و حرفه ای است.

معتمدی، رسالت کارکنان را همت در راستای تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سربلند و عزیز دانست‌.

معتمدی در پایان با اشاره به ناآرامی ها و اوضاع کنونی کشور، آینده کشور را منوط به   اشتغال جوانان و کارآموزان مراکز آموزش های فنی و حرفه ای دانست و به مربیان تاکید کرد: تولید داخلی، نیازمند رونق صنعت کشور است که این مهم، با وجود نیروی کار ماهر محقق خواهد شد، تربیت نیروی ماهر و کارآ، از وظایف خطیر پیشگامان مهارتی به ویژه مربیان دلسوز و ساعی این استان است.

در ادامه نشست، مربیان چالش های آموزشی را برشمرده و بر تجهیز و بروز رسانی کارگاه های آموزشی تاکید کردند.

در حاشیه این جلسه، معتمدی با هیئت همراه از کارگاه های آموزشی مرکز شماره یک بازدید بعمل آوردند.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 93610
صوفیا سهرابی
خبرنگار

صوفیا سهرابی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب