شعار سال
چهارشنبه 10 مرداد 1403
  • 1401/11/09 - 10:46
  • - تعداد بازدید: 161
  • - تعداد بازدیدکننده: 159
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
لزوم بازنگری در نگرش روسای ستادی و مراکز، در ارزیابی عملکرد کارکنان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان لزوم بازنگری در نگرش روسای ستادی و مراکز، در خصوص ارزیابی عملکرد کارکنان را خواستار شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان لزوم بازنگری در نگرش روسای ستادی و مراکز، در خصوص ارزیابی عملکرد کارکنان را خواستار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در جلسه شورای معاونین که با محوریت ساماندهی نیروی انسانی به ریاست مدیر کل و با حضور معاونین و روسای ستادی در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان لزوم بازنگری در نگرش روسای ستادی و مراکز، در خصوص ارزیابی عملکرد کارکنان را خواستار شد.

در ابتدای جلسه، معتمدی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رجب المرجب، و آرزوی کسب فیض حداکثری به واسطه اطاعت و عبادت خالصانه برای همکاران، به جایگاه عدالت در دین مبین اسلام و اهمیت آن در دولت مردمی پرداخت و رفتار عادلانه را وظیفه خود به عنوان مدیر برشمرد.

معتمدی گفت؛ نیت ما از ارزیابی عملکرد کارکنان، مبادله اطلاعات بین ارزیاب و کارکنان، در راستای احتراز از عملکرد نامطلوب و اصلاح آن و هم چنین تشویق عملکرد شایسته کارکنان است. 

معتمدی با اشاره به اینکه برآیند نیروی جمعی از جمع تک تک نیروها بیشتر است، گفت: وظیفه خود می دانیم در دولت مردمی که بر اساس مردم‌باوری و اجرای عدالت به دنبال رفع مشکلات است، شرایط هم افزایی، رشد و همیت همکاران را فراهم کنیم.

گزارش می افزاید: مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان در ادامه نظم اداری، نظارت و تسلط بر مسائل اداری را از موارد کمکی ارزیابی عملکرد کارکنان دانست و  بازآموزی وظایف اداری و مسئولیت های روسای مراکز را ضروری و لازم دانست و از برگزاری دوره های کوتاه مدت آموزشی برای روسای مراکز هفده گانه استان، در آینده نزدیک خبر داد.

در جلسه مذکور، معاونین، روسای ستادی و مراکز و اعضای شورای معاونین، نظرات و پیشنهادات خود را بیان و به بحث و تبادل آرا پرداختند.

در پایان، نشست مذکور مصوباتی را به همراه داشت که امید می رود در زمان تعیین شده، اجرای صد در صدی را داشته باشند.

 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 95510
کلمات کلیدی
صوفیا سهرابی
خبرنگار

صوفیا سهرابی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب