شعار سال
چهارشنبه 10 مرداد 1403
  • 1401/12/23 - 09:22
  • - تعداد بازدید: 494
  • - تعداد بازدیدکننده: 488
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان همدان : تیم مهارت استان همدان در بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت مرحله کشوری خوش درخشید

وهب مختاران (مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان) بیان کرد: در بیستمن مسابقات ملی مهارت مرحله کشوری که به استان های آذربایجان شرقی و گلستان برگزار شد و نخبگان همدانی مدال های رنگارنگ کسب کردند.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان همدان :
تیم مهارت استان همدان در بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت مرحله کشوری خوش درخشید
 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان، وهب مختاران (مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان) بیان کرد: در بیستمن مسابقات ملی مهارت مرحله کشوری که به استان های آذربایجان شرقی و گلستان برگزار شد و نخبگان همدانی مدال های رنگارنگ کسب کردند.
وی با اشاره به کسب 1 مدال طلا، ۲ نقره و ۴ مدالیون برتری حاصل کار نخبگان مهارتی استان همدان تا کنون در بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت مرحله کشوری است ،اظهار داشت: در رشته راهکارهای نرم افزاری برای تجارت ،علی محمدی موفق به کسب طلای کشوری شد.
مختاران کسب مقام دومی در رشته فرز سی ان اسی را امیر رضا قیطرانی عنوان کرد و افزود: محمد امین عزیزی کاشیکاری کف و دیوار مدال نقره این دوره از مسابقات را کسب کرد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان تصریح کرد: عمران منصوری، ابوالفضل شعبانی، سیدامیرحسین سادات و زهرا شاکری به ترتیب در رشته های فناوری اتومبیل، طراحی وب، جواهر سازی و فناوری مد، موفق به کسب مدالیون (دیپلم افتخار) شدند.
 وی با بیان اینکه مسابقات مرحله کشوری در 43 رشته به صورت غیر متمرکز در استان‌های تهران، البرز، آذربایجان شرقی، فارس و گلستان در اسفندماه سالجاری و فروردین سال 1402 برگزار می‌گردد، گفت:
اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان  با اعزام 18 نماینده از شهرستان‌های مختلف استان در 17 رشته در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 97228
رفعت  خطیب
خبرنگار

رفعت خطیب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب