شعار سال
سه شنبه 09 مرداد 1403
  • 1402/02/13 - 09:53
  • - تعداد بازدید: 263
  • - تعداد بازدیدکننده: 260
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

فرهنگ کار و اشتغال زمانی در جامعه نهادینه می شود که در کنار آموزش های پایه و دانشگاهی، آموزش های مهارتی نیز در جامعه جایگاه ویژه ای پیدا کند

️مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان در جلسه شورای مهارت کردکوی: فرهنگ کار و اشتغال زمانی در جامعه نهادینه می شود که در کنار آموزش های پایه و دانشگاهی، آموزش های مهارتی نیز در جامعه جایگاه ویژه ای پیدا کند.
به مناسبت گرامیداشت هفته مشاغل و کار و کارگر، جلسه شورای مهارت کردکوی با حضور ترک (فرماندار کردکوی) و حمزه کرایلو (مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان)  برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، حمزه کرایلو گفت: اقتصاد روستایی سهم مهمی در اقتصاد کشور دارد.
وی افزود: فرهنگ کار و اشتغال زمانی در جامعه نهادینه می شود که در کنار آموزش های پایه و دانشگاهی، آموزش های مهارتی نیز در جامعه جایگاه ویژه ای پیدا کند.
کرایلو بیان کرد: 47 درصد جمعیت استان را روستائیان تشکیل می دهد و باید نگاه ویژه ای برای توانمندسازی و تربیت نیروی انسانی ماهر در این حوزه داشته باشیم.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان، همچنین اظهار کرد: در حوزه بوم گردی و گردشگری که صنعتی مهم در دنیا هست باید نگاه ویژه ای کنیم و تمامی دستگاه های اجرایی و دهیاران برای تربیت نیروی انسانی در این حوزه برنامه ریزی و همفکری داشته باشند.
ترک (فرماندار کردکوی) گفت: با خرد جمعی و هم افزایی در خصوص توانمندسازی و تربیت نیروی انسانی ماهر می توانیم به کاهش بیکاری و در نتیجه آن کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه برسیم.
شایان ذکر است در این جلسه اعضای شورای مهارت و همچنین روسای شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران به بیان نقطه نظرات خود در خصوص آموزش های مهارتی پرداختند.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 99413
کلمات کلیدی
رفعت  خطیب
خبرنگار

رفعت خطیب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب