شعار سال
پنجشنبه 11 مرداد 1403
  • 1401/09/05 - 10:55
  • - تعداد بازدید: 170
  • - تعداد بازدیدکننده: 168
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان

صادق درودگر (عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران) در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان:

صادق درودگر (عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران) در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان:
برای رونق بخشیدن و ارتقاء سطح کیفی آموزش های مهارتی به منظور ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی باید همگی کمک کنیم.

در راستای تشکیل مجمع خیرین توسعه و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای، صادق درودگر (عضو هیات رئیسه سازمان لیگ‌ فوتبال ایران) و از بنیانگذاران کارخانجات تولیدی نخ سپاهان الیاف اصفهان با حمزه کرایلو (مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان) پنج شنبه 3 آذر دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان کشور به نقل از روابط عمومی گلستان، حمزه کرایلو (مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان) هدف اصلی این دیدار را ساماندهی امور خیرین در حوزه مهارت‌آموزی، کمک و حمایت در راستای هم‌افزایی و همسویی مجموعه دولتی و غیردولتی، سوق دادن افراد نیازمند به مهارت‌آموزی، اشتغال‌زایی و آسیب شناسی بیان کرد.

وی با اشاره به تغییر نگاه در جامعه درخصوص ورود فرزندان برای تحصیل در رشته های فنی و مهارتی افزود: این تغییر و فرهنگ سازی از ابتدا باید در درون نهاد خانواده و دیدگاه پدران و مادران ایجاد شود.

در این دیدار، کرایلو ضمن اشاره به اهمیت ورود خیرین در جهت رفع مشکلات آموزشی در حوزه مهارت آموزی افزود: مردم ایران همیشه در امور خیر، پیشقدم بوده و همتا ندارند.

کرایلو، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان در این دیدار، ضمن قدردانی از حضور عضو هیات رئیسه سازمان لیگ‌ فوتبال ایران در عرصه مهارت آموزی استان گفت: باید تلاش کنیم فرهنگ نیکوکاری در حوزه مهارت را در جامعه نهادینه سازی کنیم که در این راستا، نیازمند ورود تمام طیف ها در جامعه به این بخش هستیم.

درودگر در این دیدار گفت: تاثیر آموزش های مهارتی بر اشتغال و توسعه صنعت بر کسی پوشیده نیست و جهت بازسازی و به روزرسانی تجهیزات کارگاه های آموزشی مراکز آموزش فنی و حرفه ای با تکنولوژی جدید در راستای رونق بخشیدن و ارتقاء سطح کیفی آموزش های مهارتی به منظور ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی باید همه کمک کنیم.

وی افزود: در کارگاه های آموزشی مراکز آموزش فنی و حرفه ای با توجه به بازدیدی که صبح امروز از مرکز شهید سلیمانی گرگان داشتم، افراد در محیط کار واقعی، مهارت ها را به صورت عملی فرا می گیرند و برای ورود به بازار کار آماده می شوند.

شایان ذکر است در این دیدار درخصوص احصاء نیازهای مهارتی در سطوح مختلف، شناسایی خیّرین در داخل و خارج از استان، تشکیل اعضاء و تیم قوی در این حوزه و سایر موضوعات در حوزه تعامل و همکاری های دو جانبه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 93606
کلمات کلیدی
رفعت  خطیب
خبرنگار

رفعت خطیب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب