شعار سال
دوشنبه 08 مرداد 1403
  • 1402/04/28 - 07:14
  • - تعداد بازدید: 248
  • - تعداد بازدیدکننده: 246
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

شناسایی نخبگان مهارتی در روستاها

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود عرب (مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قم) با حضور در فرمانداری قم با ذاکریان (فرماندار شهرستان قم) دیدار کرد.

  شناسایی نخبگان مهارتی در روستاها
 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود عرب (مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قم) با حضور در فرمانداری قم با ذاکریان (فرماندار شهرستان قم) دیدار کرد.
سیدمحمود عرب مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن بیان اهمیت نقش آموزشهای مهارتی و توسعه فرهنگ مهارت آموزی در جهت رفع معضل اشتغال به تشریح سیاستها و برنامه های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور پرداخت.
وی در ادامه با اشاره به عملکرد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در برگزاری آموزشهای مهارتی گفت: آموزش فنی و حرفه ای با نگاه کیفی سازی آموزشها تلاش می کند بستر مناسبی را در جهت توانمندسازی افراد جویای کار و افزایش بهره وری نیروی شاغل با توجه به نیاز بازار کار فراهم آورد.
 عرب با اشاره به اینکه پیشرفت علم و لزوم استفاده از تکنولوژی های جدید نیازمند نیروی کار ماهر و متخصص است تصریح کرد: شناسایی نخبگان مهارتی در روستاها و مهارت آموزی دهیاران با توجه به نیاز بومی، یکی از برنامه های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با کمک فرمانداری قم می باشد.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان در ادامه گفت: پیش نویس طرح تاسیس شهرک مهارتی برای مشاغل آینده مکمل زیست بوم فناوری و نوآوری کشور و طرح توسعه اشتغال و مهارت استان با توجه به آمایش سرزمین با تاکید بر لزوم نیازسنجی و تعیین نقش برای متولیان آموزش در استان در حال بررسی می باشد.
  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 102475
رفعت  خطیب
خبرنگار

رفعت خطیب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب