شعار سال
پنجشنبه 11 مرداد 1403
  • 1401/09/12 - 09:49
  • - تعداد بازدید: 138
  • - تعداد بازدیدکننده: 136
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سیدحسین درویشی (مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران)

سیدحسین درویشی (مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران) دهم آذر، روز مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

سیدحسین درویشی (مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران) در پیام های جداگانه ای به نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دهم آذر، روز مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران بمناسبت روز مجلس شورای اسلامی

به گزارش روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به نقل از روابط عمومی استان مازندران، سیدحسین درویشی (مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران) در پیام های جداگانه ای به نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دهم آذر، روز مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.
در ین پیام آمده است :
 مجلس در نظام جمهوری اسلامی ایران از اهمیت ویژه و والایی برخوردار بوده و محور بسیاری از تصمیم گیری ها، قانون گذاری ها و برنامه‌ریزی‌ها است و چراغ هدایت دولت و ملت را به دست دارد.
مجلس، پایگاه اساسی نظام و مردم و نیز مایه حضور و مشارکت واقعی مردم در تصمیم گیری ها و مظهر اراده ملی بوده و مهم ترین رکن در تصمیم گیری جمهوری اسلامی ایران است.
مجلس شورای اسلامی به عنوان تجلی گاه خاص و اراده ملت و رکن اساسی مردم سالاری دینی، حامی آموزش های فنی حرفه ای به عنوان حلقه مفقوده در حل اشتغال کشور است که با ارائه مهارت های دسته اول به فراگیران، آنها را برای ورود به دنیای کسب و کار آماده می‌سازد و به عنوان یکی از ارکان مهم دولت در توسعه اقتصادی کشور می باشد .
اینجانب فرا رسیدن دهم آذرماه، روز مجلس که مقارن با سال روز شهادت آیت الله سید حسن مدرس می باشد را به تمامی وکلای پرتلاش ملت، به ویژه نمایندگان محترم مردم شریف مازندران در مجلس شورای اسلامی تبریک عرض می نمایم .
امید است با استعانت از خداوند منان و در ظل توجهات حضرت ولی عصر در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید،دانش بنیان، اشتغال آفرین، نام گذاری گردیده، همواره موفق و سربلند باشید.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 93822
کلمات کلیدی
رفعت  خطیب
خبرنگار

رفعت خطیب

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب