شعار سال
دوشنبه 08 مرداد 1403
  • 1402/08/27 - 12:37
  • - تعداد بازدید: 376
  • - تعداد بازدیدکننده: 368
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

سومین جشنواره ملی پژوهش‌های مهارت‌محور برگزار می شود

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در دومین جلسه شورای پژوهش از برگزاری سومین جشنواره ملی پژوهش‌های مهارت‌محور خبر داد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در دومین جلسه شورای پژوهش از برگزاری سومین جشنواره ملی پژوهش‌های مهارت‌محور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، «علی‌حسین شهریور» با اشاره به داوری آثار جشنواراه با رویکرد مشاغل اشتغال‌زا، نوظهور و برافکن گفت: یک گام مهم برای جهش به انقلاب چهارم صنعتی، روی‌آوردن مربیان علاوه بر رشته‌های تخصصی خود به رشته‌های اشتغال‌زا و تکنولوژی‌های برافکن است.

وی بیان داشت: این جشنواره بر اساس دستورالعمل و آیین‌نامه شورای پژوهش و در نه محور کتاب چاپی و الکترونیکی، سند حرفه (استانداردهای شایستگی، ارزشیابی شایستگی و مسیر توسعه حرفه‌ای)، پژوهش‌های ارزشیابی مهارت و آزمون‌های عملکردی، محتوای الکترونیکی تولید شده، مقالات علمی پژوهشی و علمی‌ترویجی، مقالات اقدام‌پژوهی، پایان‌نامه‌های دانشجویی مرتبط با حوزه مهارت‌آموزی، طرح‌های پژوهشی و شبیه‌سازهای آموزشی مهارت است که متقاضیان تا تاریخ 15 شهریورماه سال‌جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند.

دومین جلسه شورای پژوهش، با دستور کار گزارش فراخوان و داوری طرح‌های پژوهشی 1402 و تعیین مجری، بررسی عناوین و الویت‌های پژوهشی پیشنهادی، گزارش پیشرفت طرح‌های پژوهشی در دست انجام 1401-1400 و حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی، باحضور اعضای شورای پژوهش سازمان و داوران برگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار تصویری(اسلایدر)
  • کد خبر : 107866
رفعت  خطیب
خبرنگار

رفعت خطیب

سایر پیوندها
تنظیمات قالب