شعار سال
دوشنبه 08 مرداد 1403
  • 1402/04/28 - 08:02
  • - تعداد بازدید: 332
  • - تعداد بازدیدکننده: 330
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

سعی بر شناسایی استعدادهای برتر و نخبگان حوزوی

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم با مدیر دفتر امور نخبگان و استعدادهای برتر مرکز مدیریت حوزه های علمیه قم دیدار و گفتگو کرد.

سعی بر شناسایی استعدادهای برتر و نخبگان حوزوی
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم با مدیر دفتر امور نخبگان و استعدادهای برتر مرکز مدیریت حوزه های علمیه قم دیدار و گفتگو کرد. 
 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم، سیدمحمود عرب مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان با تاکید بر تعامل سازنده این اداره کل و دفتر امور نخبگان و استعدادهای برتر مرکز مدیریت حوزه های علمیه قم گفت: اگر این تعامل به تحقق انتظار رهبر معظم انقلاب در راستای ضرورت رقم خوردن مدیریت تحولات کشور به دست نخبگان حوزوی و دانشگاهی بینجامد موفق شده ایم. 
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تاکید کرد: باید سعی بر شناسایی استعدادهای برتر و نخبگان حوزوی داشت و سپس با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و دفتر امور نخبگان و استعدادهای برتر مرکز مدیریت حوزه های علمیه در جهت ارتقاء و هدف دهی استعدادهای ایشان گام برداشت.
عرب در ادامه اظهار داشت: ما در قبال نخبگان حوزوی مسئول هستیم و باید مهارت آموزی طلاب و استعدادهای برتر حوزوی را در راس برنامه ها قرار دهیم.
وی ضمن اشاره به اینکه رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه ای هموار کردن مسیر دانایی به سمت توانایی و تبدیل علم نافع به عمل صالح است افزود: با استفاده از ظرفیت حوزه های علمیه می توان فرهنگ کار و مهارت آموزی را در بین اقشار جامعه ترویج داد.
 در ابتدای این بازدید حجت الاسلام حسن بهاری قراملکی مدیر دفتر امور نخبگان و استعدادهای برتر مرکز مدیریت حوزه های علمیه قم گزارشی از فعالیت ها و دستاوردهای این مرکز ارائه و بر ضرورت تعامل و هم افزایی این مجموعه با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم تاکید کرد.
  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 102493
کلمات کلیدی
رفعت  خطیب
خبرنگار

رفعت خطیب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب