شعار سال
دوشنبه 08 مرداد 1403
  • 1402/09/06 - 16:48
  • - تعداد بازدید: 534
  • - تعداد بازدیدکننده: 522
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

سرپرست جدید آموزش فنی و حرفه ای کردستان منصوب شد/ اجرای دقیق پیوست مهارتی از راهبردهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای

آئین تکریم و معارفه مدیران کل آموزش فنی و حرفه ای کردستان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان، رستمی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهر سنندج  و جمعی از مسئولین ارشد استانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای، در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کردستان، ضرورت  توسعه مهارت آموزی به منظور درآمدزایی و خلق ثروت به واسطه ظرفیت های بی نظیر در سطح استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این مراسم از زحمات «فردین وکیلی»  مدیرکل پیشین تکریم و «سیدعلی علوی» طی حکم معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای به سمت سرپرست اداره‌کل کردستان که پیش از این  معاونت اداری و پشتیبانی این استان را بر عهده داشت منصوب شد.

  اجرای دقیق پیوست مهارتی برای پروژه‌های اقتصادی یک ضرورت مهم برای اشتغال و تأمین نیروی انسانی

«امیر میمنت آبادی»  معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان در نشست صمیمی با همکاران این استان با اشاره به ضرورت مهیاسازی جوانان به مهارت برای مشاغل در آینده با توجه به تحولات اساسی در دنیای کسب و کار بر لزوم در نظر گرفتن پیوست مهارتی در پروژه‌های اقتصادی استان در راستای رشد تولید تأکید کرد.

 

ضرورت پیوست رسانه‌ای در کنار پیوست مهارتی

مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان در جمع همکاران در نظر گرفتن پیوست رسانه‌ای در کنار پیوست مهارتی و همچنین معرفی مناسب و حرفه‌ای سازمان آموزش فنی و حرفه ای به عنوان یک سازمان تحول‌گرا و محور کانون توسعه سرمایه انسانی کشور، را ضروری برشمرد.

  «مهدی فتاحی» بر توجه ویژه به پیوست مهارتی در اجرای طرح‌های بزرگ صنعتی و اقتصادی تاکید کرد و گفت:  هدف از این پیوست رسانه‌ای، ورود نیروهای ماهر به بازار کار می‌باشد.

 

 ضرورت تعامل با بنگاه‌های صنعتی و اقتصادی در توسعه نهضت ملی مهارت آموزی

در بازدید از کارگاه های آموزشی مراکز کردستان بر تعامل با بنگاه‌های اقتصادی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و بخش‌های مختلف دولت و قوه قضائیه و ارائه برنامه مدون و زمان‌بندی شده برای اجرای دیپلماسی مهارت به ویژه با توجه به ظرفیت‌های بی‌نظیر استان‌های‌مرزی و  تغییر رویکردهای مدیریتی به رویکرد درآمدزایی و خلق ثروت به واسطه ظرفیت‌های بی نظیر در سطح استان ها تأکید شد.

شایان ذکر است نشست صمیمی با همکاران آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان، بازدید از کارگاه‌های آموزشی مراکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران و شهید امان اللهی شهرستان سنندج و تکریم و معارفه مدیرکل کردستان از برنامه‌های معاون توسعه مدیریت و منابع و مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سفر به کردستان بود.

  • گروه خبری : اخبار تصویری(اسلایدر)
  • کد خبر : 108218
کلمات کلیدی
زهرا   پاک
خبرنگار

زهرا پاک

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب