شعار سال
جمعه 12 مرداد 1403
  • 1401/09/02 - 10:13
  • - تعداد بازدید: 204
  • - تعداد بازدیدکننده: 201
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای۲۲ بهمن ساری

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای۲۲ بهمن ساری: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای می‌تواند نیروی بالقوه را به بالفعل تبدیل نماید.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای۲۲ بهمن ساری:
آموزش‌های فنی و حرفه‌ای می‌تواند نیروی بالقوه را به بالفعل تبدیل نماید

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای۲۲بهمن ساری، دوره آموزش رایگان پرورش قارچ با مشارکت این مرکز، پایگاه مقاومت بسیج، مرکز مثبت زندگی و دهیاری در روستای شهریارکنده ساری برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی افتتاح شد.
بنا به همین گزارش در این مراسم که علی طالبی (فرماندار شهرستان میاندرود)، عباس ذبیح فر (مسئول آموزش سپاه میاندرود)، سید احمد طاهری (رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای۲۲ بهمن ساری) و جمعی از مسئولین محلی حضور داشتند؛ طاهری با ارایه گزارش کامل از آموزش در شاخه‌های گوناگون گفت: منطقه میاندرود ساری از نظر صنعت و کشاورزی پتانسیل ویژه‌ای دارد و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای می‌تواند افراد توانمند را در روستاهای این منطقه پرورش دهد و نیروی بالقوه را به بالفعل تبدیل نماید.
وی با اشاره به افتتاح دوره آموزش پرورش قارچ در روستای شهریارکنده اضافه کرد: ۲۰ کارآموز کارجو در این دوره ۴۵ روزه می‌توانند به ۲۰ کارآفرین در این منطقه تبدیل شوند. این آموزش دیدگان می‌توانند، پس از آموزش در حداقل ۵۰ متر مربع کارگاه خود را دایر نمایند و زمینه اشتغال ۳ نفر دیگر را فراهم نمایند. رشته های فنی و مهارتی موردنیاز استان را این مرکز می تواند به  متقاضیان ارایه دهد.
لازم به ذکراست در ابتدای این مراسم فرماندار شهرستان میاندرود با ابراز خوشحالی از افتتاح این مرکز در این شهرستان، خواستار ادامه این روند و گسترش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در منطقه شد.
همچنین در پایان این مراسم از حسین ترابی (کارآفرین برتر بسیجی در منطقه میاندرود) تقدیر و لوحی تقدیری از سوی طالبی (فرماندار میاندرود) و طاهری (رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای۲۲ بهمن ساری) به وی اهداء گردید.
  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 93549
کلمات کلیدی
رفعت  خطیب
خبرنگار

رفعت خطیب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب