شعار سال
سه شنبه 09 مرداد 1403
  • 1402/03/06 - 09:14
  • - تعداد بازدید: 273
  • - تعداد بازدیدکننده: 271
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

در دفتر فرمانداری شهرستان دلفان برگزار شد؛ نخستین جلسه شورای مهارت این شهرستان

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ،نخستین جلسه شورای مهارت شهرستان دلفان در سال جاری، به ریاست اصغر قهرمانی فرماندار و با حضور معتمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای لرستان و روسای مراکز آموزش فنی و حرفه ای و اعضای شورای مهارت این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه فرماندار ضمن خوش آمد گویی از تلاش ها و دغدغه مندی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان نسبت به شهرستان دلفان تشکر نموده و تلاش های مجموعه آموزش فنی و حرفه ای را هموار سازی جاده ای دانست که همه افراد جامعه می توانند از این راه بهره لازم را ببرند .

وی با برشمردن ظرفیت های شهرستان از جمله کشاورزی خواستار سوق دادن امکانات مهارتی به این بخش شده و از اقدامات انجام شده در مراکز آموزش فنی و حرفه ای قدردانی نمود.

در ادامه روسای مراکز شهرستان نیز ضمن ارایه گزارشی از عملکرد یکساله خود تعامل بیشتر سایر اعضا شورای مهارت را خواستار شدند.

هر کدام از اعضا نیز با بیان نقطه نظرات خود خواهان همکاری بیشتر و استفاده از ظرفیت های مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان شدند.

در پایان معتمدی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان پس از شنیدن نقطه نظرات اعضا، با بیان رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه ای در حوزه های مختلف ظرفیت سازمان را بسیار بزرگ خواند و از دستگاه های حمایتی و صاحب اعتبار خواست که در جهت افزایش مهارت و حمایت از آموزشگاه های فنی و حرفه ای همکاری بیشتری نمایند.

وی با اشاره به هزینه بر بودن آموزش های مهارتی، افزود: بخش خصوصی قادر به تامین این هزینه ها نمی باشند و حمایت دستگاه های حمایتی از طریق بستن قرارداد با آموزشگاه های آزاد به پیشبرد مهارت آموزی کمک شایانی خواهد کرد .

مدیر کل اموزش فنی و حرفه ای  با بیان اینکه مراجعه هر متقاضی به مراکز آموزش فنی و حرفه ای نباید دست خالی برگردد از آمادگی این اداره کل جهت آموزش در دورترین روستاها خبر داد و بیان کرد: ظرفیت کشاورزی  و پرورش زنبور عسل و نیز گیاهان دارویی شهرستان دلفان می طلبد که دپارتمان کشاورزی مرکز دلفان هرچه سریعتر راه اندازی شود.

در حاشیه این جلسه ضمن حضور اعضا در مراسم افتتاحیه کارگاه ساخت مبلمان شهرداری، از مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران بازدید بعمل آمد و در دیدار کوتاهی از مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران و دیدن همکاران مرکز قول یک سفر دیگر در آینده نزدیک به شهرستان دلفان و دیدار مفصل تر از این مرکز را دادند.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 100428
کلمات کلیدی
صوفیا سهرابی
خبرنگار

صوفیا سهرابی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب