شعار سال
سه شنبه 09 مرداد 1403
  • 1402/02/23 - 12:59
  • - تعداد بازدید: 311
  • - تعداد بازدیدکننده: 307
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
جلسه هم اندیشی با رؤسای انجمن‌های صنفی آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد استان برگزارشد

توسعه آموزش‌های غیردولتی در شرایط کنونی برای رشد و گسترش فرهنگ مهارتی در ایجاد اشتغال و حرکت در مسیر توسعه اقتصادی مؤثر می‌باشد.

اولین جلسه هم اندیشی با روسای انجمن های صنفی آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای آزاد استان زنجان در سال 1402 با موضوع تهیه و تدوین نرخ شهریه آموزشگاه‌های آزاد استان در سال 1402 تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان، در ابتدای این جلسه سعید محمدی رییس اداره آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان باعرض خیر مقدم به حاضرین در جلسه با اشاره به دستور کار جلسه به تشریح دستورالعمل ارسالی سازمان در خصوص تهیه و تدوین شهریه 1402 بر اساس جداول ارسالی سازمان پرداخت و از رؤسای انجمن‌های صنفی آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد استان خواستند که حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه سالجاری براساس فرایند و فرمول ارسالی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور نسبت تهیه نرخ شهریه پیشنهادی اقدام و جهت طرح و بررسی موضوع در هیئت نظارت استان  آن را تا پایان اردیبهشت ماه به اداره کل استان ارائه نمایند.

انصاری مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن تشریح نحوه و فرایند محاسبه  نرخ شهریه، ازرؤسای انجمن‌های صنفی خواست تا با برگزاری جلسات، نشست‌های تخصصی جهت بررسی و شناخت نقاط ضعف آموزشگاه‌ها، اقدامات لازم را انجام و نسبت به شناسایی  و حل مشکلات آنها با مشارک اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اقدام مؤثری را به‌عمل آورند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مشارکت بخش غیر دولتی در اجرای دوره‌های مهارتی را درکنار بخش دولتی مهم دانست و گفت : توسعه آموزش‌های غیردولتی در شرایط کنونی برای رشد و گسترش فرهنگ مهارتی امری حیاتی بوده و این موضوع می‌تواند در ایجاد اشتغال، رشد بخش خصوصی و حرکت در مسیر توسعه اقتصادی نیز مؤثر واقع شود.

در پایان اهر یک از اعضاء حاضر در جلسه نظرات خود را در خصوص دستور کار جلسه مطرح و مقرر شد تا پایان اردیبهشت ماه رؤسای انجمن‌های صنفی نسبت به ارائه لیست پیشنهادی شهریه سال 1402 را جهت طرح و بررسی و تصویب در هیئت نظارت به اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ارائه نمایند.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 99918
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب