شعار سال
پنجشنبه 11 مرداد 1403
  • 1401/10/07 - 17:07
  • - تعداد بازدید: 170
  • - تعداد بازدیدکننده: 168
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی: به آموزش فنی و حرفه ای و اهمیت آن برای جامعه اعتقاد ویژه ای داریم

به آموزش فنی و حرفه ای و اهمیت آن برای جامعه اعتقاد ویژه ای داریم

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی: به آموزش فنی و حرفه ای و اهمیت آن برای جامعه اعتقاد ویژه ای داریم

سعادتی (نماینده مردم شریف بابل در مجلس شورای اسلامی) از مرکز آموزش فنی و حرفه ای بابل بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به نقل از روابط عمومی استان مازندران، سعادتی (نماینده مردم شریف بابل در مجلس شورای اسلامی) از مرکز آموزش فنی و حرفه ای بابل  بازدید و با کارکنان این مرکز دیدار کرد .
در ابتدای این مراسم تقی قبادی (رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بابل) ضمن استقبال از حضور نماینده  مجلس شورای اسلامی به تشریح اهمیت جایگاه آموزش فنی و حرفه ای در جامعه برای حل مشکل اشتغال کشور پرداخت و بیان داشت: جامعه امروز ما با چالش اساسی فارغ التحصیلان بیکار دارای مدرک تحصیلی با مدارج عالی روبرو است که به نوعی، باعث کاهش نیروی فعال و کارآمد در جامعه شده و از سوی دیگر منجر به افزایش نرخ بیکاری و نهایتا معضلات اجتماعی می گردد .
قبادی در ادامه افزود : برای به روز شدن در تامین نیروی کار ماهر صنایع با مشکل قدیمی بودن تجهیزات روبرو هستیم که خواهشمندیم مجلس شورای اسلامی در برنامه توسعه هفتم و بودجه سال 1402 نگاه ویژه ای به این موضوع داشته باشد.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بابل در خاتمه گزارش خود، خواستار توجه ویژه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به مقوله حقوق کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور شد.
در ادامه این بازدید، سعادتی با تقدیر از تلاشگران عرصه مهارت آموزی گفت: به آموزش فنی و حرفه ای و اهمیت آن برای جامعه اعتقاد ویژهای داریم و عقیده داریم، اگر بودجه برخی از دستگاه ها که برای حل معضل اشتغال کشور ورود کردند؛ اما نتیجه ای نگرفتند، را به سازمان آموزش فنی و حرفه ای می دادیم، به مراتب در جامعه شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی بودیم.
عضو مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید در جامعه به مهارت آموزی توجه کرد که یاد گرفتن حرفه، اساس  ورود به بازارکار هست؛ لذا دانش آموزان و دانشجویان باید در کنار درس حتما مهارتی را کسب کنند.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 94507
کلمات کلیدی
رفعت  خطیب
خبرنگار

رفعت خطیب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب