شعار سال
پنجشنبه 11 مرداد 1403
  • 1401/09/05 - 11:29
  • - تعداد بازدید: 160
  • - تعداد بازدیدکننده: 158
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در راستای معرفی و اهمیت آموزش های مهارتی صورت پذیرفت:

بازدید سرزده معاونین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مرکز آموزش فنی و حرفه ای اقدسیه

بازدید سرزده معاونین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مرکز آموزش فنی و حرفه ای اقدسیه

معاون توسعه مدیریت و منابع و معاون امور اقتصادی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران و دیگر مسئولین ضمن بازدید از بخش های مختلف مرکز آموزش فنی و حرفه ای اقدسیه از عملکرد آموزشی این مرکز مطلع شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، در این رویداد سید محمد رضا حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع، احمد خانی نوذری، معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دیگر مسئولین از فرآیند برگزاری دوره های آموزش مهارت و اهمیت مهارت آموزی در ایجاد اشتغال پایدار بازدید کردند.

جواد روان بخش، مدیرکل، پس از ارائه گزارش مبسوطی از اهم اقدامات صورت گرفته اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران در دولت سیزدهم برای مراکز آموزشی در راستای توسعه مهارت آموزی، اظهار داشتآموزش فنی و حرفه ای به عنوان مجموعه مولد تربیت نیروی انسانی ماهر نقش بسیار مهمی در توسعه جامعه دارد و اگر جایگاه این رکن مهم و بنیادی به خوبی تبیین شود شاهد جامعه‌ای پویا و کارآمد خواهیم بود.

شایان ذکر است در این رویداد پیرامون مسائلی از قبیل محورهای آموزشی، نیاز سنجی آموزش اشتغال محور و ملزومات مرکز و بهره گیری جوامع هدف از آموزش های مهارتی گفتگو و تبادل نظر شد.

 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 93612
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب