شعار سال
چهارشنبه 10 مرداد 1403
  • 1401/12/06 - 09:57
  • - تعداد بازدید: 301
  • - تعداد بازدیدکننده: 299
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حمایت صندوق کارآفرینی امید صورت گرفت:

ایجاد پنج هزار فرصت شغلی جدید در اصفهان

با حمایت صندوق کارآفرینی امید در اصفهان پنج هزار فرصت شغلی جدید ایجاد شد.

با حمایت صندوق کارآفرینی امید در اصفهان پنج هزار فرصت شغلی جدید ایجاد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان؛ مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گفت: این صندوق امسال با پرداخت ۲ هزار و ۵۲۳ میلیارد ریال وام در قالب هزار و ۷۶ فقره تسهیلات، پنج هزار فرصت شغلی جدید در مشاغل خرد و کوچک در استان اصفهان ایجاد شده است.
عبدالصمد شهبازی با اشاره به افزایش ۲۰۶ درصدی پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به نسبت مشابه سال گذشته گفت: بیشترین تسهیلات پرداختی در بخش‌های کشاورزی، خدمات، صنعت، ودیعه اسکان و وام ضروری بوده است.
وی با اشاره به اینکه ۴۰ درصد از این تسهیلات در مناطق محروم و روستا‌ها بوده گفت: امسال با تسهیلات پرداخت شده تاکنون ۵۳۲ طرح اشتغالزایی در مناطق محروم و روستا‌های استان راه اندازی شده که بهره برداری از شرکت بسته بندی آب معدنی سیبک فریدونشهر در غرب استان و شرکت تولید نایلون و مجموعه رفاهی اردستان از جمله طرح‌های شاخص اشتغالزایی مناطق محروم اصفهان است.
شهبازی افزود:حمایت، توانمندسازی و ساماندهی زنجیره‌های تولید همچنین پشتیبانی از مشاغل خانگی و توسعه کسب و کار‌های کوچک از سوی صندوق کارآفرینی امید اصفهان با جدیت دنبال می‌شود.

 

 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 96536
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب