شعار سال
چهارشنبه 10 مرداد 1403
  • 1401/12/03 - 13:23
  • - تعداد بازدید: 362
  • - تعداد بازدیدکننده: 360
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
فرماندار شهرستان رضوانشهر:

ایجاد اشتغال برای افراد بیکار از مسیر آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای می گذرد

کاظم پور نصیری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان صبح امروز بهمراه معاون آموزشی با سید نادر صفوی فرماندارشهرستان رضوانشهر دیدار و گفتگو نمود.

ایجاد اشتغال برای افراد بیکار از مسیر آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای می گذرد.

کاظم پور نصیری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان صبح امروز بهمراه معاون آموزشی با سید نادر صفوی فرماندارشهرستان رضوانشهر دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان،  کاظم پورنصیری مدیرکل استان در دیدار با فرماندار شهرستان رضوانشهر بر ارایه آمورش های مهارتی مورد نیاز منطقه تاکید کرد و گفت، بعد از انقلاب تلاش نظام در راستای با سواد نمودن مردم با ایجاد نهضت سواد آموزی فراهم شده بود که این امر در گام دوم انقلاب به نهضت مهارت آموزی در جامعه تبدیل شده است

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بایستی تلاش گردد تا  نهضت مهارت آموزی در اولویت و برنامه های در دستورکار دستگاههای متولی و حمایتی قرار گیرد، چون ارایه مهارت آموزی به افراد به جوانان و افراد فاقد مهارت علاوه بر رفع معضلات اقتصادی و اجتماعی کشور، باعث بالارفتن رفاه اجتماعی می گردد.  

در ادامه فرماندار رضوانشهر ضمن قدردانی از زحمات آموزش فنی و حرفه ای استان در راستای مهارت آموزی به آحاد جامعه گفت: ایجاد اشتغال برای افراد بیکار از مسیر آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای می گذرد.

سید نادر صفوی بیان داشت، با توجه به استعداد و پتانسیل موجود در شهرستان رضوانشهر می توان با مهارت آموزی به جوانان علاوه بر رفع بیکاری به رشد و توسعه اقتصادی منطقه کمک نمود.

فرماندار شهرستان رضوانشهر اظهارداشت، افراد با مراجعه به سازمان آموزش فنی و حرفه ای علاوه بر فراگیری آموزشهای مهارتی، می توانند از کمک های حمایتی دولت برخوردار شوند.

وی  در پایان ضمن حمایت از ارایه آموزشهای مهارتی در شهرستان، خواستار راه اندازی مرکز فنی و حرفه ای در منطقه خوشابر( دهستان شهرستان رضوانشهر) در رشته های منطبق بر نیاز منطقه  شد.

 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 96479
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب