شعار سال
سه شنبه 09 مرداد 1403
  • 1402/03/01 - 08:52
  • - تعداد بازدید: 359
  • - تعداد بازدیدکننده: 355
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
در راستای حمایت از آموزشگاه های آزاد با پرداخت تسهیلات وام تبصره 16 به کمک سازمان بسیج سازندگی صورت پذیرفت:

انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران و سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت محمد رسول الله(ص)

انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران و سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت محمد رسول الله(ص)

تفاهم نامه همکاری مشترک اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران و سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) در راستای حمایت از آموزشگاه های آزاد با برنامه ریزی تمهید پرداخت تسهیلات وام تبصره 16 و توسعه همکاری های آموزشی منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، جواد روان بخش، مدیرکل در این رویداد اظهار داشت: بسیجیان با روحیه جهادی و خستگی‌ناپذیر که برخاسته از ایمان است، فعالیتی خداپسندانه در راستای توسعه مهارت و ایجاد اشتغال پایدار انجام می دهند.

روان بخش با تاکید بر توسعه تعاملات و همکاری های مشترک، خاطر نشان کرد: از مهم‌ترین اولویت های این اداره کل فراهم ‌سازی بسترهای تحقق گام دوم انقلاب در راستای ترویج نهضت مهارت آموزی که اجرای این مهم نقش اثر بخشی در توسعه پایدار و پویایی در جامعه دارد.

وی به تعهدات این تفاهمنامه اشاره و بیان کرد: معرفی مهارت آموختگان واجد شرایط این اداره کل به بسیج سازندگی جهت اخذ تسهیلات در راستای ایجاد اشتغال، معرفی موسسین آموزشگاه های آزاد واجد شرایط به بسیج سازندگی جهت اخذ تسهیلات در راستای حفظ و توسعه اشتغال پایدار، پذیرش و معرفی متقاضیان واجد شرایط وام به بانک عامل توسط بسیج سازندگی، همکاری در ایجاد مراکز مهارت اموزی مشترک با اولویت مناطق کم برخوردار و اقشار آسیب پذیر، آموزش هنرجویان معرفی شده توسط سازمان بسیج سازندگی سپاه تهران در آموزشگاه آزاد داوطلب که آمادگی خود را اعلام می دارند و همکاری همه جانبه آموزشگاه های تحت نظر آن سازمان اعم از دولتی و آزاد با معاونت های بسیج سازندگی نواحی مقاوت بسیج در خصوص معرفی متقاضیان این موارد تعهدات طرفین در این تفاهم نامه همکاری می باشد.

بنابراین گزارش، سرهنگ پاسدار جعفر مخلق آذر، مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، اظهار داشت: امروز با تفکر بسیجی می توان نقش موثری در ایجاد اشتغال برای اقشار مختلف جامعه داشت.

وی ضمن تاکید بر نقش اثر بخش آموزش های مهارتی در جامعه، بیان کرد: داشتن شغل از جمله راهکارهای شکوفایی جامعه است و نقش تلاشگران عرصه مهارت‌آموزی در این حوزه برای ارائه مهارت های لازم به جوانان برای ورود به بازار کار از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

شایان ذکر است حاضرین در این رویداد به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پیرامون نقش موثر آموزش های فنی و حرفه ای در ساختن آینده ای روشن برای مهارت آموختگان پرداختند.

 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 100245
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب