شعار سال
پنجشنبه 11 مرداد 1403
  • 1401/09/14 - 12:51
  • - تعداد بازدید: 179
  • - تعداد بازدیدکننده: 177
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
امام جمعه شهرستان نائین: آموزش های فنی و حرفه ای یکی از نیازهای اساسی جامعه امروز است‏

امام جمعه شهرستان نائین: آموزش های فنی و حرفه ای یکی از نیازهای اساسی جامعه امروز است‏

امام جمعه شهرستان نائین: آموزش های فنی و حرفه ای یکی از نیازهای اساسی جامعه امروز است‏

امام جمعه شهرستان نائین: آموزش های فنی و حرفه ای یکی از نیازهای اساسی جامعه امروز است

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، رضا پوربافرانی رییس مرکز شهرستان نائین در تشریح این خبر گفت: حجت الاسلام مطهر خو  امام جمعه شهرستان نایین از مراکز آموزش فنی و حرفه ای برادران و  خواهران شهرستان نائین بازدید کرد.
امام جمعه شهرستان نائین اظهار داشت: جامعه باید به سمت مهارت آموزی و کار و مهارت حرکت کند و جامعه ای که هدفش این باشد می تواند زمینه ساز اشتغال جوانان باشد.
وی یکی از نیازهای اساسی جامعه امروز را آموزشهای فنی و حرفه ای بر شمرد.
ایشان در ادامه بر برنامه ریزی صحیح در جهت ارائه آموزشهای مهارتی مورد نیاز شهرستان از سوی مراکز آموزش فنی و حرفه ای تاکید کرد.
وی افزود: فراگیری مهارت های آموزش فنی و حرفه ای نقش بسزایی در ایجاد زمینه های اشتغال مولد و پایدار برای جوانان جویای کار و همچنین توانمندسازی و تربیت نیروهای کار و جذب آنها در بازار کار دارد.
حجت الاسلام مطهرخو با بیان این که توسعه آموزش های فنی و حرفه ای بستر ساز حذف بیکاری در جامعه است گفت: آموزش های مراکز فنی حرفه ای نقش مهمی در ایجاد اشتغال و کمک به اقتصاد خانواده ها دارد.
ایشان در پایان سخنانش افزود: اثرات آموزش موفق مراکز فنی و حرفه ای، ایجاد فرصت های مناسب شغلی، افزایش تولید، افزایش درآمد افراد جامعه، تقویت بنیه اقتصادی خانوارها و کاهش بیکاری و استفاده از عوامل رها شده بیکاری است.
مطهر خو امام جمعه نایین از بخشهای مختلف مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بازدید نمود.
رضا پوربافرانی در بازدید امام جمعه از مراکز آموزش فنی حرفه ای ضمن برشمردن نقش آموزشهای فنی و حرفه ای در کاهش آسیب های اجتماعی، کیفیت و رونق تولید ایجاد در ارتقاء مهارت در کشور را از وظایف ذاتی سازمان آموزش فنی حرفه ای بر شمرد و افزود: پرسنل  مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان در جهت تحقق اهداف سازمانی در راستای سیاستها و اجرای برنامه های سال از هیچ کوششی فروگذار نیستند.
وی ضمن ارائه عملکرد آموزشی مرکز طی یکسال گذشته به گام دوم ایجاد اشتغال پایدار و مهارت آموزی در سطح شهرستان، همدلی دستگاههای مرتبط در فرهنگ سازی و اشاعه فرهنگ مهارت آموزی در شهرستان اشاره کرد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 93890
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب