شعار سال
دوشنبه 08 مرداد 1403
  • 1402/04/28 - 08:08
  • - تعداد بازدید: 362
  • - تعداد بازدیدکننده: 352
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

افتتاح اولین مرکز آموزش در محیط کار واقعی در حوزه املاک در تبریز

اولین مرکز آموزش در محیط کار واقعی در حوزه املاک در تبریز افتتاح شد.

افتتاح اولین مرکز آموزش در محیط کار واقعی در حوزه املاک در تبریز
با حضور مدیرکل دفتر بهسازی و هدایت شغلی  سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور: اولین مرکز آموزش در محیط کار واقعی در حوزه املاک در تبریز افتتاح شد.
با حضور مدیرکل دفتر بهسازی و هدایت شغلی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، اولین مرکز آموزش در محیط کار واقعی در حوزه املاک افتتاح شد.
دکتر علی مشایخی ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی روز سه‌شنبه 30خرداد در آئین اهدای مجوز و افتتاح اولین مرکز آموزش کار در حوزه املاک به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرموده‌اند: کشور در موازات علم به پنچه های کارآمد و قوی نیازمند است اشاره کرد و گفت: آموزش فنی و حرفه‌ای یک هنر است و همچنین به واسطه‌ی آموزش های  فنی و حرفه‌ای  علم نافع به عمل صالح تبدیل می‌شود.
وی افتتاح مرکز آموزش کار در حوزه املاک را موجب ایجاد فرصت شغلی مناسب برای جوانان عنوان کرد و گفت: به کارآموزان در این مرکز بعد از قبولی در سنجش، گواهی نامه معتبر از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اعطا خواهد شد.
 کارآفرین در حوزه املاک و مستغلات نیز در در آئین اهدای مجوز و افتتاح اولین مرکز آموزش کار در حوزه املاک ،به عمده مشکلات در حوزه املاک اشاره کرد و گفت: اکثر مشکلاتی که در حوزه املاک وجود دارد به عدم آشنایی صاحبان املاک ها با متون و سندهای حقوقی است که در این راستا باید املاک ها در سه زمینه مهندسی،حقوقی و روانشناسی آشنایی و آگاهی نسبی داشته باشند.
مدیر کل دفتر بهسازی و هدایت شغلی آموزش فنی و حرفه‌ای کشور: 80 درصد آموزش های سازمان فنی و حرفه‌ای در محیط کار واقعی برگزار می‌شود.
مدیر کل دفتر بهسازی و هدایت شغلی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از برگزاری 80 درصد آموزش های سازمان فنی و حرفه‌ای در محیط کار واقعی خبر داد. 
دکتر تقی پور روز سه‌شنبه 30خرداد در آئین اهدای مجوز و افتتاح اولین مرکز آموزش کار در حوزه املاک به شکاف میان خروجی دانشگاه ها و نیاز در زمینه های صنعت، خدمات، اصناف و بازار کار اشاره کرد و گفت: صنعت و خدمات و اصناف نیازمند کارگر ماهر، زبده و حرفه‌ای است که متاسفانه خروجی و محصول دانشگاه ها این نیاز را برطرف نمی‌سازد. 
وی به پیشرو بودن سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در زمینه رفع شکاف میان دانشگاه و بازار کار تاکید کرد و گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور 19 جامعه هدف دارد که مکلف و موظف است آموزش های مهارتی را بر اساس استاندارد های جهانی و به شیوه های متنوع و متفاوت در بخش های مختلف دولتی و آزاد ارائه می‌دهد. 
وی به توجه ویژه در زمینه آموزش تاکید کرد و گفت:ما هزینه‌ای در زمینه آموزش نمی‌کنیم بلکه سرمایه گزاری در راستای پیشبرد اهداف خود در عرصه آموزش انجم می‌دهیم. 
باحضور مدیر کل دفتر بهسازی و هدایت شغلی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و  مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، اولین مرکز آموزش در حوزه مشاورین بنگاه‌های معاملات املاک در سطح شمالغرب کشوردر محیط کار واقعی افتتاح شد.
  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 102495
کلمات کلیدی
رفعت  خطیب
خبرنگار

رفعت خطیب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب