شعار سال
پنجشنبه 11 مرداد 1403
  • 1401/09/14 - 08:59
  • - تعداد بازدید: 107
  • - تعداد بازدیدکننده: 104
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بازدید رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی و عضو شورای اسلامی شهر زنجان و مدیرکل ورزش و جوانان استان از نمایشگاه دستاوردها و توانمن

ابوبصیر رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی و عضو شورای اسلامی شهر زنجان و جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های بانوان در مرکز آموزش مهارت، کارآفرینی و اشتغال شهید رجایی زنجان بازدید به عمل آورند.

ابوبصیر رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی و عضو شورای اسلامی شهر زنجان و جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های بانوان در مرکز آموزش مهارت، کارآفرینی و اشتغال شهید رجایی زنجان بازدید به عمل آورند.

بازدید رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی و عضو شورای اسلامی شهر زنجان به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های بانوان در مرکز آموزش مهارت، کارآفرینی و اشتغال شهید رجایی زنجان.
به گزارش روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان، ابوبصیر رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی و عضو شورای اسلامی شهر زنجان و جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های بانوان در مرکز آموزش مهارت، کارآفرینی و اشتغال شهید رجایی زنجان بازدید به عمل آورند.
انیسه ابوبصیر رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی و عضو شورای اسلامی شهر زنجان در حاشیه این نمایشگاه گفت: نقش زنان به عنوان مدیران خانواده برای ترویج فرهنگ اقتصاد خانواده، مهم و کلیدی است. هدف از اجرای طرح آموزش و ایجاد اشتغال و برقراری این مرکز آموزشی ویژه ساکنان در سکونتگاه‌های غیر رسمی توانمند سازی افراد برای ایجاد شغل و درآمد زایی می باشد که این مهم را ادراه‌کل آموزش فنی و حرفه ای به‌خوبی در این مناطق و روستاها عملی کرده است.
وی ادامه داد: همان گونه که خانواده به عنوان واحد کوچکی از اجتماع در پیشرفت و توسعه فرهنگی جامعه نقش اول را دارد، در توسعه و رشد اقتصادی جامعه نیز نقش اساسی را ایفا می‌کند و میزان، چگونگی و نوع حضور آن در عملکرد و چرخه‌های اقتصاد کشور تأثیرگذار است.

جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان درحاشیه این نمایشگاه گفت: برنامه‌های فراغتی به مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین شهر ، پیش بینی شده، برنامه‌هایی متناسب با سلایق و نیاز جوانان و نوجوانان اقداماتی صورت گرفته از جمله‌ی آنها تفاهمنامه همکاری با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در خصوص مهارت آموزی جوانان و نوجوانان می‌باشد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 93877
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب