شعار سال
جمعه 16 شهریور 1403
  • 1398/03/21 - 15:07
  • - تعداد بازدید: 3504
  • - تعداد بازدیدکننده: 111
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران و شرکت مشتریان گلدیران منعقد شد

تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران و شرکت مشتریان گلدیران با تأکید بر آموزش تولیدکنندگان به منظور تسهيل و تسريع در امر انجام خدمات در راستاي جلب رضايت مشتريان منعقد شد.




 تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران و شرکت مشتریان گلدیران با تأکید بر آموزش تولیدکنندگان به منظور تسهيل و تسريع در امر انجام خدمات در راستاي جلب رضايت مشتريان منعقد شد.



به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، رضا گرزین، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای این استان با تأکید بر آموزش تولیدکنندگان به منظور تسهيل و تسريع در امر انجام خدمات در راستاي جلب رضايت مشتريان، افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی در حوزه های خدمات پس از فروش با همکاری این مجموعه برای کارشناسان و تکنسین ها صورت می گیرد که پس پایان دوره آموزشی گواهینامه مهارتی نیز صادر می شود.



وی ماندگاری کسب و کار را در گرو اصل مهم مشتری مداری عنوان کرد و افزود: فراهم کردن فضای مناسب آموزشی با حفظ مالکیت دولت در قالب کارگاه آموزشی، نظارت بر فرآیند برگزاری دوره های آموزشی، تدوین استانداردهای نوین آموزشی، نظارت بر فرآیند ثبت نام در پورتال، برگزاری دوره و صدور گواهینامه مهارتی پس از طی مراحل سنجش مهارت از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران ارائه خواهد شد.



گرزی گفت: با ارائه آموزش های مهارتی در زمینه افزايش كيفيت، امنيت و سرعت خدمات پس از فروش، تصوير ذهني مشتريان و بازارهای هدف از خدمات پس از فروش نيز ارتقا می یابد.



مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران اجرای سند راهبردی مهارت و فناوری به منظور توسعه اشتغال پایدار، ارتقای توانمندی کارکنان با تأکید بر کسب آموزش های مهارتی عملی به منظور افزایش سطح دانش فنی و مهارتی در سطوح مختلف بر اساس استانداردهای آموزشی یکپارچه و منسجم ملی و بین المللی و ... از اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.



گرزین تصریح کرد: مراکز آموزش و خدمات پس از فروش با انعکاس مشکل محصولات به خط تولید در روند بهبود خدمات و محصولات گام موثری بر می دارند.



مدیرعامل شرکت مشتریان گلدیران نیز نیروی انسانی را عامل اصلی رشد و یا افول یک بنگاه اقتصادی خواند و افزود: ما به لزوم آموزش و ارتقای مهارت های پرسنل توجه جدی داریم و تلاش می کنیم با بهبود دانش فنی کارکنان، همگام با تغییرات شتابان تکنولوژیک و عرضه محصولات پیشرفته، خدمات پس از فروش مطمئن و به روز ارائه دهیم.



به گفته  مهدی فرجی، ایجاد، تجهیز و راه اندازی کارگاه آموزشی آنلاین، تأمین مواد مصرفی، همکاری در تهیه و تدوین استانداردهای آموزشی، و ... از تعهدات شرکت مشتریان گلدیران است.



وی با تأکید بر آموزش های مبتنی بر دانش روز گفت: تحقق اقتصاد دانش بنیان نیازمند بخش خصوصی دانش بنیان و کارشناسان و تکنسین های مهارتی است.



بر اساس این گزارش، محل اجرای این تفاهم نامه مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهر قدس است که کارگاه های آموزشی نصب و تعمیر محصولات خانگی (کولر، یخچال، ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی) و همچنین نصب و تعمیر محصولات صوتی و تصویری (تلویزیون ال ای دی، ال سی دی و سینمای خانگی) توسط شرکت مشتریان گلدیران تجهیز شده است.



شایان ذکر است، تفاهم نامه مذکور در 11 ماده و با اعتبار یک سال شمسی منعقد شد.



 


  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 80921
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب