شعار سال
چهارشنبه 03 بهمن 1403

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به عراق سفر کرد؛ سند برنامه اقدام مشترک پنج ساله بین وزارت کار ایران و عراق امضا می شود

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به عراق سفر کرد؛ سند برنامه اقدام مشترک پنج ساله بین وزارت کار ایران و عراق امضا می شود

شریعتمداری، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به منظور گفت و گو پیرامون موضوعات مشترک و گسترش تعاملات و روابط در حوزه های مرتبط با این وزارتخانه، شب گذشته به عراق سفر کرد.

رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور: مهارت آموزی نیاز تمام جویندگان کار/ ایجاد ۱۴۰۰ مرکز جوارکارگاهی در دستور کار

رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور: مهارت آموزی نیاز تمام جویندگان کار/ ایجاد ۱۴۰۰ مرکز جوارکارگاهی در دستور کار

علی اوسط هاشمی, معاون وزیر تعاون و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم گفت: ایجاد ۱۴۰۰ مرکز جوارکارگاهی مهارت آموزی را در دستور کار داریم.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در گفت‌وگو با ایرنا: اصلاح قوانین تهدیدکننده توسعه اقتصادی برای تحقق شعار سال ضروری است

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در گفت‌وگو با ایرنا: اصلاح قوانین تهدیدکننده توسعه اقتصادی برای تحقق شعار سال ضروری است

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با تاکید براینکه قوانین باید شفاف و صریح باشد، گفت: باید برای تحقق شعار سال از همه کسانی که تمام دارایی و توانایی خود را در مسیر تعالی و پیشرفت کشور صرف می‌کنند، حمایت کنیم و قوانین بازدارنده که تهدیدکننده توسعه اقتصادی است را اصلاح کنیم.

خلاء اشتغال و توانمند سازی افراد، با شناسایی و برنامه ریزی دقیق آموزش های مهارتی امکان پذیر است
فرماندار شهرستان آق قلا:

خلاء اشتغال و توانمند سازی افراد، با شناسایی و برنامه ریزی دقیق آموزش های مهارتی امکان پذیر است

محمد الازمنی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان آق قلا با امیر شیر توماج، فرماندار آق قلا با هدف بروز رسانی سند نیازسنجی آموزش های مهارتی دیدار کرد.

معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، بر ضرورت مهارت‌آموزی بر اساس استانداردهای طبقه‌بندی شغلی تاکید کرد

معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، بر ضرورت مهارت‌آموزی بر اساس استانداردهای طبقه‌بندی شغلی تاکید کرد

علیرضا حاتم زاده، معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مختلف براساس برداشت خود و یا کارشناسان محدود برنامه درسی مهارت‌آموزی را طراحی می‌کنند در حالیکه مهارت آموزی باید براساس استانداردهای طبقه‌بندی شغلی باشد.

سایر پیوندها
تنظیمات قالب