وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به عراق سفر کرد؛ سند برنامه اقدام مشترک پنج ساله بین وزارت کار ایران و عراق امضا می شود
شریعتمداری، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به منظور گفت و گو پیرامون موضوعات مشترک و گسترش تعاملات و روابط در حوزه های مرتبط با این وزارتخانه، شب گذشته به عراق سفر کرد.
بیش از 22 هزار و 800 نفر در استان البرز از آموزش های مهارتی بهره مند شدند
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز از ارائه آموزش های مهارتی به 22 هزار و 872 نفر در بخش دولتی و خصوصی در سال 99 در استان خبر داد.
رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور: مهارت آموزی نیاز تمام جویندگان کار/ ایجاد ۱۴۰۰ مرکز جوارکارگاهی در دستور کار
علی اوسط هاشمی, معاون وزیر تعاون و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم گفت: ایجاد ۱۴۰۰ مرکز جوارکارگاهی مهارت آموزی را در دستور کار داریم.
بیش از ۱۷ هزار و ۹۰۰ نفر در استان گلستان از آموزش های مهارتی بهره مند شدند
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان از ارائه آموزش های مهارتی به ۱۷ هزار و ۹۹۸ نفر در بخش دولتی در سال ۱۳۹۹ خبر داد.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفهای در گفتوگو با ایرنا: اصلاح قوانین تهدیدکننده توسعه اقتصادی برای تحقق شعار سال ضروری است
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفهای کشور با تاکید براینکه قوانین باید شفاف و صریح باشد، گفت: باید برای تحقق شعار سال از همه کسانی که تمام دارایی و توانایی خود را در مسیر تعالی و پیشرفت کشور صرف میکنند، حمایت کنیم و قوانین بازدارنده که تهدیدکننده توسعه اقتصادی است را اصلاح کنیم.
فرماندار شهرستان آق قلا:
خلاء اشتغال و توانمند سازی افراد، با شناسایی و برنامه ریزی دقیق آموزش های مهارتی امکان پذیر است
محمد الازمنی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان آق قلا با امیر شیر توماج، فرماندار آق قلا با هدف بروز رسانی سند نیازسنجی آموزش های مهارتی دیدار کرد.
مراسم تجهیز و راه اندازی حرفه تعمیر موتورسیکلت در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی برگزار شد
مراسم تجهیز و راه اندازی حرفه تعمیر موتورسیکلت با همکاری و مشارکت اداره صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان برگزار شد.
معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفهای، بر ضرورت مهارتآموزی بر اساس استانداردهای طبقهبندی شغلی تاکید کرد
علیرضا حاتم زاده، معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفهای کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: دستگاهها و وزارتخانههای مختلف براساس برداشت خود و یا کارشناسان محدود برنامه درسی مهارتآموزی را طراحی میکنند در حالیکه مهارت آموزی باید براساس استانداردهای طبقهبندی شغلی باشد.