شعار سال
پنجشنبه 11 مرداد 1403
  • 1401/09/09 - 13:21
  • - تعداد بازدید: 481
  • - تعداد بازدیدکننده: 460
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای دیر(بوشهر)

کسب مهارت‌های فنی و حرفه‌ای برای اشتغال مددجویان کمیته امداد ضروری است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای دیر گفت: آموزش‌های مهارتی به 300 مددجوی کمیته امداد در نیمه نخست سال جاری در شهرستان دیر ارایه شده است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای دیر(بوشهر):
کسب مهارت‌های فنی و حرفه‌ای برای اشتغال مددجویان کمیته امداد ضروری است.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای دیر (حسین درویشی) گفت: آموزش‌های مهارتی به 300  مددجوی کمیته امداد در نیمه نخست سال جاری در شهرستان دیر ارایه شده است.
به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به نقل از روابط عمومی استان بوشهر، حسین درویشی در نشست با مدیر کمیته امداد شهرستان دیر اظهار داشت: آموزش‌های مهارتی باهدف ترویج فرهنگ کار و تلاش در بین مددجویان ارائه می‌شود.
وی  بیان اینکه با نیازسنجی دقیق از وضعیت بازار می‌توانیم به اشتغال افراد کمک نمائیم، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون300 نفر از مددجویان مستعد کار با شرکت در بیش از 20 دوره آموزشی از مهارت های فنی و حرفه ای بهره مند شدند.
درویشی  بیان کرد: تعداد زیادی از مددجویان کمیته امداد، تاکنون با همکاری خوب کمیته امداد استان بوشهر، مهارت‌های فنی و حرفه‌ای لازم را کسب و با ایجاد اشتغال از چرخه حمایتی این نهاد خارج شدند که نیاز است با حمایت ویژه کمیته امداد مهارت های نوین به مددجویان ارایه شود.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای دیر تصریح کرد: آموزش فنی و حرفه‌ای، گامی مهم برای اشتغال و خودکفایی مددجویان است و می‌بایست آموزش‌های مهارتی در سبد توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گیرد تا باعث استقلال اقتصادی آن‌ها شود.
مدیر کمیته امداد شهرستان دیر نیز با بیان اینکه دوره‌های آموزشی برای مددجویان با هدف افزایش اطلاعات و یادگیری حرفه‌ای یک مهارت و بالا رفتن سطح معلومات و اطلاعات متقاضیان برگزار می‌شود، افزود: برنامه کمیته امداد شهرستان دیر برای ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به 500 نفر از خانواده‌های تحت حمایت تا پایان سال است.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 93789
کلمات کلیدی
رفعت  خطیب
خبرنگار

رفعت خطیب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب