شعار سال
دوشنبه 08 مرداد 1403
  • 1402/04/28 - 08:30
  • - تعداد بازدید: 189
  • - تعداد بازدیدکننده: 187
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کسب رتبه اول خوزستان در ثبت نام مسابقات ملی مهارت کارگران ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از ثبت نام ۱۲۳ نفرازشاغلین بنگاه های اقتصادی استان در دومین دوره مسابقات ملی مهارت کارگران ایران خبر داد.

کسب رتبه اول خوزستان در ثبت نام  مسابقات ملی مهارت کارگران ایران 
 
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از ثبت نام ۱۲۳ نفرازشاغلین بنگاه های اقتصادی استان در دومین دوره مسابقات ملی مهارت کارگران ایران خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان، شهرام ملایی هزاروندی مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان افزود: این دوره ازمسابقات در مجموع ۴۲۸ نفر از کارگران سراسر کشور  ثبت نام کردند که خوزستان با۱۲۳نفر رتبه اول را کسب و پیشرو در متقاضیان شرکت در مسابقات است.
وی ادامه داد: استان گیلان با۴۲ نفر وقزوین با۲۷ نفر بعداز استان خوزستان حایز رتبه دوم وسوم شدند.
ملایی هزاروندی خاطرنشان کرد: دومین دوره مسابقات ملی مهارت کارگران  در سه گروه ماشینکاری صنعتی، طراحی مهندسی و جوشکاری برگزار می‌شود اظهار داشت: رشته‌های (تراشکاری CNC و فرزکاریCNC) در گروه ماشین کاری صنعتی، (جوشکاری SMAW، جوشکاری با گاز محافظ CO2 و جوشکاری با گاز محافظ آرگون) در گروه جوشکاری و (طراحی قطعات صنعتی به کمک نرم افزارSOLIDWORKS، طراحی قطعات صنعتی به کمک نرم افزارCATIA و برنامه‌نویسی PLC) در گروه مهندسی از رشته‌های این دوره از مسابقات می‌باشد.
وی عنوان کرد: مسابقات ملی مهارت کارگران را بر اساس استانداردهای بین المللی بصورت سالانه برگزار می‌شود که دومین دوره این مسابقات از۱۸تا۲۰ مرداد ماه سالجاری اجرا خواهدشد‌.
ملایی هزاروندی ، ایجاد انگیزه و نشاط هر چه بهتر و بیشتر در جامعه بزرگ کارگری و افزایش بهروه وری و کارآرایی و پیشرفت،خلاقیت، نوآوری و انتقال تجارب و کشف استعدادهای برتر مهارتی کارگران و آشنایی با استاندارد‌های جدید مهارت از اهداف برگزاری این مسابقات برشمرد. 
 وی خاطرنشان ساخت: با اعطای مدال طلا، نقره و برنز به همراه جوایز نفیس به نفرات اول تا سوم هر رشته، از برگزیدگان مسابقات ملی مهارت کارگران تجلیل می‌شود و علاوه بر آن برای برگزیدگان کارت مربیگری و آزمون‌گری فنی و حرفه‌ای و گواهینامه حضور در مسابقات مذکور صادر خواهد شد.
  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 102502
رفعت  خطیب
خبرنگار

رفعت خطیب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب