شعار سال
پنجشنبه 11 مرداد 1403
  • 1401/10/26 - 12:53
  • - تعداد بازدید: 197
  • - تعداد بازدیدکننده: 193
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نمایشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین و کارگاه‌های محیط کار واقعی در زنجان افتتاح شد

نمایشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین و کارگاه‌های محیط کار واقعی در زنجان افتتاح شد

نمایشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین و کارگاه‌های محیط کار واقعی در زنجان افتتاح شد.

نمایشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین و کارگاه‌های محیط کار واقعی در زنجان افتتاح شد
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س)، روز زن و گرامیداشت مقام مادر، این نمایشگاه و کارگاه‌های سبد بافی در جهت حمایت از بانوان کارآفرین شهرستان زنجان برای معرفی دستاوردها و توانمندی های آنان با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و فرمانداری و جمعی از مسئولین در مرکز آموزش مهارت، اشتغال و کارآفرینی شهید رجائی زنجان افتتاح شد.
محمدرضا انصاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان گفت: هدف اصلی بر پایی این نمایشگاه حمایت از بانوان توانمند به جهت عرضه و فروش محصولات است، این نمایشگاه تا 25 دی دایر می‌باشد.
موسوی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان گفت: نقش زنان در جامعه اهمیت فراوانی دارد، چراکه زنان با فعالیت‌های خود در زمینه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی تأثیر بسیاری در توسعه یک جامعه دارند و شماری از بانوان با اراده و پشتکار و ایجاد کارگاه‌ها افزون بر درآمدزایی خود، برای تعدادی از بانوان سرپرست خانوار نیز اشتغالزایی کرده اند.
سیده‌ فائزه موسوی مدیرکل امور بانوان و خانواده روز شنبه 24 دیماه ۱۴۰۱ به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س)، روز زن و گرامیداشت مقام مادر، ایشان در بازدید این نمایشگاه ضمن آشنایی با رشته‌ها و هنر صنایع دستی زنجان به گفت و گو با بانوان و بررسی نیازها و مشکلات آنان پرداخت.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان در این بازدید ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س)، روز زن و گرامیداشت مقام مادر، اظهار کرد: «تعامل مثبت بین بانوان و آموزش فنی و حرفه ای جهت ارتقاء سطح کیفی محصولات و ایجاد بستر مناسب به منظور عرضه و بازاریابی تولیدات و دستاورد های بانوان از مزایای این نمایشگاه است.

 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 95076
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب