شعار سال
پنجشنبه 11 مرداد 1403
  • 1401/09/05 - 10:44
  • - تعداد بازدید: 165
  • - تعداد بازدیدکننده: 163
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
هم زمان با هفته بسیج در نشست تبیین و بصیرت افزایی کارکنان و بسیجیان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی عنوان شد:

نشست تبیین و بصیرت افزایی کارکنان و بسیجیان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

حجت الاسلام سرایی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، با حضور در محل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در راستای گرامیداشت هفته بسیج با کارکنان و مربیان اداره کل و مراکز تبریز دیدار و گفتگو کرد.

هم زمان با هفته بسیج در نشست تبیین و بصیرت افزایی کارکنان و بسیجیان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی عنوان شد:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا: مجموعه آموزش فنی و حرفه ای استان در اشتغال و امید آفرینی جامعه نقشی پر رنگ و اساسی دارد.
حجت الاسلام سرایی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، با حضور در محل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در راستای گرامیداشت هفته بسیج با کارکنان و مربیان اداره کل و مراکز تبریز دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به نقل از روابط عمومی استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سرایی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، باحضور در محل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در راستای گرامیداشت هفته بسیج با کارکنان و مربیان اداره کل و مراکز تبریز دیدار و گفتگو کرد.
علی مشایخی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در این نشست ضمن خیر مقدم و تبریک هفته بسیج گفت: این شجره طیبه صالحه که حقیقتا" جمهوری اسلامی ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی، مدیون فداکاری های بسیجیان عزیز در پیروزی انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس در جنگ با استکبار جهانی و نیز جبهه های متفاوتی چون اقتصادی، سیاسی و اجتماعی است.
وی خاطر نشان کرد: در تمامی دوره ها و عرصه ها، بسیجیان جان برکف، ثابت کرده اند تا آخرین قطره خونشان، مدافع امنیت و سربلندی ایران اسلامی بوده اند و این مرز و بوم بالغ بر 2000 شهید بسیجی را در تمامی عرصه ها به اسلام و انقلاب تقدیم کرده است و هرجا تهدیدی برای این نظام از طرف دشمن به وجود آمده، این بسیجیان سلحشور بوده اند که پیشتاز صحنه های نبرد و رو در روی دشمنان بوده اند.
علی مشایخی اظهار داشت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و به تبع آن اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، این افتخار را دارد تا در زمینه مهارت آموزی و مهارت افزایی بسیجیان و نیز سربازان وظیفه نیروهای مسلح دوره های آموزشی را برگزار نموده است.
وی تصریح نمود: " هر سرباز یک مهارت " طرحی است که براساس آن، سربازان وظیفه نیروهای مسلح می توانند تا پایان خدمت سربازی بر اساس علایق خود یک مهارت را فراگرفته و در آزمون های مهارت شرکت نموده و گواهینامه مهارت دریافت کنند.
وی ادامه داد: در این راستا، سربازان وظیفه پس از فراغت از دوران مقدس سربازی با داشتن مهارت می توانند برای خود اشتغال ایجاد نمایند.
مشایخی خاطر نشان کرد: امیدوارم بتوانیم در راستای خدمت رسانی به فرزندان این مرز و بوم، گام های موثری با رویکرد مهارت افزایی آنان برداریم.
حجت الاسلام سرایی در این نشست، ضمن تبریک هفته بسیج به مدیرکل، کارکنان و بسیجیان این اداره کل گفت: همه ما موظفیم در هر کار و سمتی که هستیم فعالیت های خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم و در این راستا رسالت سنگینی داریم.
وی اظهار داشت: شما کارکنان آموزش فنی وحرفه ای به جهت مسئولیت خطیر آموزش های مبتنی بر مهارت نیز مسئولیت سنگینی دارید و در عین حال اثرگذاری بیشتری در جامعه دارید.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در ادامه افزود: وقتی فردی با فراگیری حرفه ای با صنعتی آشنا شده و در آن حوزه مشغول به کار می شود و معیشت خود را تامین می کند، نقش تاثیرگذاری شما، بیش از پیش نمایان می شود و بسیاری از مشکلات خانواده ها با مهارت آموزی جوانان رفع می گردد.
حجت الاسلام سرایی، تصریح نمود: آموزش فنی و حرفه ای حرکت های خوبی در راستای مهارت آموزی انجام داده است که قابل تقدیر است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا افزود: مجموعه آموزش فنی و حرفه ای استان در اشتغال و امید آفرینی جامعه نقشی پر رنگ و اساسی دارد.
وی در بخشی از سخنانش با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) که در 14 خرداد ایراد فرموند؛ اظهار داشت: ملاک، هویت انقلاب اسلامی است و نباید بگذاریم دشمن از انقلاب، هویت زدایی کند.
وی خاطر نشان کرد: دشمن با تحریف حقایق تاریخی، تحریف هویت دینی، دین زدایی از سطح جامعه و بین جوانان هویت زدایی می کند که باید در این خصوص هوشیارانه عمل کرد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 93604
کلمات کلیدی
رفعت  خطیب
خبرنگار

رفعت خطیب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب