شعار سال
چهارشنبه 10 مرداد 1403
  • 1401/12/08 - 10:29
  • - تعداد بازدید: 378
  • - تعداد بازدیدکننده: 369
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران خبر داد:

میزبانی بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت مرحله کشوری در مرکز تخصصی مهارت و فناوری خودرو 9 دی تهران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران از میزبانی بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت مرحله کشوری از تاریخ 10 تا 16 اسفند ماه 1401در مرکز تخصصی مهارت و فناوری خودرو 9 دی در راستای کشف استعداد های برتر خبر داد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران از میزبانی بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت مرحله کشوری از تاریخ 10 تا 16 اسفند ماه 1401در مرکز تخصصی مهارت و فناوری خودرو 9 دی در راستای کشف استعداد های برتر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، جواد روان بخش اعلام این خبر اظهار داشت: جایگاه و نقش مسابقات ملی مهارت در تقویت و توسعه فرهنگ مهارت آموزی و گسترش کارآفرینی و همچنین ایجاد اشتغال پایدار بی بدیل است.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات ارتقاء فرهنگ مهارت آموزی در بین جوانان کشور، معرفی آموزش‌های مهارتی و اهمیت نقش آن در توسعه اقتصادی، فراهم نمودن فرصت رقابت سالم میان جوانان کشور، ایجاد انگیزه در جوانان برای کسب مهارت، تشویق نخبگان مهارتی در ایجاد و توسعه شرکت‌های دانش بنیان و انتقال دستاوردهای مهارتی و غیره است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران خاطر نشان کرد: کلیه فرآیند مسابقات و سنجش صلاحیت حرفه‌ای، کاملا عملی است و تعیین برترین‌ها بر اساس شرح عملیات رقابت ‌کنندگان انجام می‌شود و دقت، ایمنی، توانایی انجام کار در زمان مشخص و زیبایی کار در امتیازدهی موثر خواهد بود.

روان بخش در پایان بیان کرد: مسابقات ملی مهارت در سه سطح شهرستانی، استانی و کشوری اجرا می‌شود که نفرات برگزیده مسابقات کشوری به رقابت جهانی اعزام می شوند، این رقابت ها هر دو سال یکبار به میزبانی یکی از کشور‌های عضو سازمان جهانی مهارت به صورت اجرای پروژه عملی هم گام با برترین تکنولوژی روز دنیا برگزار می شود.

شایان ذکر است این دوره از مسابقات به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران در رشته های فناوری خودرو، صافکاری و نقاشی خودرو برگزار می شود.

 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 96679
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب