شعار سال
چهارشنبه 10 مرداد 1403
  • 1401/12/21 - 11:55
  • - تعداد بازدید: 274
  • - تعداد بازدیدکننده: 272
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در اختتامیه بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت: مسابقات مهارتی منطقه ای و بین الملی و دوجانبه در استان گلستان در سال آینده در برنامه خواهیم داشت

شهریور (معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور) ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری این رویداد ملی در استان گلستان،گفت: امروزه در کشور به صورت فزاینده ای به نیروی کار ماهر نیازمندیم و نیروی کار علاوه بر شایستگی و توانایی، باید مهارت های لازم را داشته باشد و نیروی کاری که غیر ماهر باشد یا بیکار هست یا باید مشاغل ناپایدار و با دست مزد پایین را انتخاب کند و این مشاغل رشد خیلی پایینی دارد، بنابراین در نبود مهارت بهره وری نیروی کار پایین می آید و بخش خصوصی هم که نیروی کار ماهر را نداشته باشد با بهره وری پایین روبروست.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در اختتامیه بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت:
مسابقات مهارتی منطقه ای و بین الملی و دوجانبه در استان گلستان در سال آینده در برنامه خواهیم داشت

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، شهریور (معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور) ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری این رویداد ملی در استان گلستان،گفت: امروزه در کشور به صورت فزاینده ای به نیروی کار ماهر نیازمندیم و نیروی کار علاوه بر شایستگی و توانایی، باید مهارت های لازم را داشته باشد و نیروی کاری که غیر ماهر باشد یا بیکار هست یا باید مشاغل ناپایدار و با دست مزد پایین را انتخاب کند و این مشاغل رشد خیلی پایینی دارد، بنابراین در نبود مهارت بهره وری نیروی کار پایین می آید و بخش خصوصی هم که نیروی کار ماهر را نداشته باشد با بهره وری پایین روبروست.
وی در این مراسم اعلام کرد: مسابقات مهارتی منطقه ای و بین الملی و دوجانبه در استان گلستان در سال آینده در برنامه خواهیم داشت.
وی در ادامه بیان کرد:  مهارت به منزله سوخت اقتصاد هست که بایستی به آن توجه ویژه داشت و باید جوانان را به سمت مهارت آموزی هدایت کنیم.
وی اظهار کرد: یکی از افتخاراتی که سازمان آموزش فنی و حرفه ای دارد برگزاری مسابقات ملی مهارت است که به صورت مسابقات آزاد، ملی و بین المللی برگزار می شود.
وی در پایان گفت:هدف اصلی از برگزاری این رویداد ها در واقع قابل توجه مدیران و خانواده ها و اولیای جوانان است و مهم تر اینکه تفاوتی را ایجاد کند که جوانان و نوجوانان بتوانند مسیر خودشان را بهتر انتخاب کنند.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 97179
کلمات کلیدی
رفعت  خطیب
خبرنگار

رفعت خطیب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب