شعار سال
دوشنبه 08 مرداد 1403
  • 1402/05/02 - 12:32
  • - تعداد بازدید: 260
  • - تعداد بازدیدکننده: 254
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای اردبیل عنوان کرد: همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با جهاد دانشگاهی در سال جاری تداوم خواهد داشت

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل، جهاد دانشگاهی را مجموعه تخصصی و مبارکی برشمرد و اظهار کرد: جهاد دانشگاهی می تواند در زمینه های مختلف حوزه فعالیت خود برای استان تولید ثروت کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل، جهاد دانشگاهی را مجموعه تخصصی و مبارکی برشمرد و اظهار کرد: جهاد دانشگاهی می تواند در زمینه های مختلف حوزه فعالیت خود برای استان تولید ثروت کند.

رحیم یونسی با بیان اینکه در سال های گذشته با جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل در زمینه مشاغل خانگی همکاری و فعالیت داشته ایم، افزود: در زمینه توانمندسازی کارفرما و حمایت از پشتیبان ها تعاملات خوبی با جهاددانشگاهی انجام داده ایم.

وی تصریح کرد: به تعدادی از پشتیبان های مشاغل خانگی که توسط جهاددانشگاهی استان معرفی شده بود، تسهیلات بانکی ارائه دادیم.

یونسی از تداوم همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با جهاد در سال جاری خبر داد و گفت: اقدامات جهاددانشگاهی در راستای مشاغل خانگی تا مرحله منتج شدن به نتیجه ادامه داشته است و صرفاً برای رفع تکلیف نمی باشد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان با اذعان بر اینکه جهاددانشگاهی جزو نهادهای انقلابی است، بیان کرد: جهاددانشگاهی یک مجموعه مبارک و انقلابی است و توانمندی های لازم جهت ثروت آفرینی برای استان اردبیل را دارد.

یونسی خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی در بحث مسایل روز اقدامات مثبتی داشته و در حوزه های افکارسنجی و نظرسنجی فعالیت‌های خوبی کرده است.

وی افزود: عمده تأکید در اقدامات جهاددانشگاهی بر خروجی و برون دادها می باشد و رشته های دانش بنیان و کاربردی آموزش داده می شود.

این مقام مسئول استان گفت: جهاددانشگاهی در حوزه صنایع نرم نیز توانمندهای خوبی دارد و سنجیده وارد این موضوع شده و در بحث درمان ناباروری نیز توانسته است برای هم استانی ها امیدآفرینی کرده و هم باعث تولید ثروت در استان شود که در مجموع وجهه خوبی را برای استان اردبیل کسب کرده است.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 102730
کلمات کلیدی
صوفیا سهرابی
خبرنگار

صوفیا سهرابی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب