شعار سال
سه شنبه 09 مرداد 1403
  • 1402/03/01 - 12:12
  • - تعداد بازدید: 361
  • - تعداد بازدیدکننده: 353
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
آموزش صنعت مسگری به نسل جدید برای پیشگیری از مغفول ماندن این صنعت دیرینه ضروریست

صنعتگران مس و رئیس اتحادیه مسگران استان زنجان، با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

صنعتگران مس و رئیس اتحادیه مسگران استان زنجان، با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان، در این دیدار محمدرضا انصاری، ضمن خوش‌آمد گویی به حاضرین، گفت: صنعتگران و هنرمندان عرصه صنایع‌دستی مایه افتخار این استان هستند. تلاش و خدمات این قشر برای معرفی و رونق صنایع‌دستی زنجان قابل‌تقدیر است. و نقش اتحادیه را در آماده‌سازی بستر لازم جهت حضور صنعتگران و تعاونی‌ها در فضای اقتصادی بسیار حائز اهمیت تلقی کرد.

مدیر‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان در این دیدار با تأکید بر ضرورت آموزش صنعت مسگری به نسل جدید برای پیشگیری از مغفول ماندن این صنعت دیرینه‌ افزود: برای حفظ، نگهداری و احیای این صنعت زنجانی باید با ترغیب و تشویق پیشکسوتان، جوانان و افراد علاقه‌مند به این رشته تلاش کرد فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب در مرکز شهر زنجان به بایستی مجدانه پیگیری شود.

انصاری به نحوه صدورمجوز بین کارگاهی به اتحادیه‌ها، واحدهای صنفی و محیط کار واقعی اشاره و ادامه داد: مجوز تدوین سند حرفه مسگری را از سازمان متبوع، پیگیری و اخذ خواهد شد.

محسن سلیمی رئیس اتحادیه مسگران زنجان بیان کرد: اتحادیه صنعتگران این آمادگی را دارد که هر نوع تفاهم‌نامه‌ای را که به رشد و رونق صنعت مسگری در کشور منجر شود، امضا کند.

در پایان هر یک از حاضران به بیان نظرات خود پرداختند.

 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 100262
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب