شعار سال
پنجشنبه 11 مرداد 1403
  • 1401/10/26 - 13:04
  • - تعداد بازدید: 456
  • - تعداد بازدیدکننده: 440
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس مراکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان آبادان: پیوست مهارت در فرصت های سرمایه‌گذاری شرکت ملی نفت گنجانده می شود

رییس مراکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان آبادان: پیوست مهارت در فرصت های سرمایه‌گذاری شرکت ملی نفت گنجانده می شود

مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای آبادان و خرمشهر در توانمندسازی مهارتی منابع انسانی فرصت‌های سرمایه‌گذاری پروژه‌های تأمین خدمات شناوری شرکت ملی نفت ایران همکاری می کنند.

رییس مراکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان آبادان:
پیوست مهارت در فرصت های سرمایه‌گذاری شرکت ملی نفت گنجانده می شود

مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای آبادان و خرمشهر در توانمندسازی مهارتی منابع انسانی  فرصت‌های سرمایه‌گذاری  پروژه‌های تأمین خدمات شناوری شرکت ملی نفت ایران همکاری می کنند.
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان آبادان؛ در جلسه  فرصت های سرمایه گذاری درتامین خدمات شناوری با حضور فرمانداران و مسئولین ادارات  آبادان وخرمشهر و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی دراتاق بازرگانی خرمشهر برگزارشد.
بنا به این گزارش مهدی عبدالله نژاد (رییس مراکزآموزش فنی وحرفه ای شهرستان آبادان) در این خصوص گفت: این جلسه باهدف طرح قرارداد خرید خدمات شناوری مورد نیاز شرکت ملی نفت  و به منظور  ساخت ۶۷ فروند شناور در ابعاد مختلف  برگزار گردید.
عبدالله نژاد اظهارداشت: این طرح‌ها نیازمند نیروی ماهر و متخصص است که اشتغال پایدار و مولد را به‌دنبال دارد و شکوفایی در منطقه به ارمغان می‌آورد.
عبدالله نژاد خاطرنشان کرد: در پایان این جلسه  مقررشد  پس از برگزاری مناقصه و مشخص شدن شرکت های سازنده وسرمایه گذار، مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای آبادان و خرمشهر پس از اعلام نیاز سنجی  در زمینه آموزش مهارتی و تامین نیروهای مورد نیاز همکاری و مشارکت داشته باشند.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 95082
رفعت  خطیب
خبرنگار

رفعت خطیب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب