شعار سال
پنجشنبه 11 مرداد 1403
  • 1401/10/28 - 10:07
  • - تعداد بازدید: 204
  • - تعداد بازدیدکننده: 201
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
موفقیت مجمع خیرین توسعه و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین توسعه و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای گلستان: موفقیت مجمع خیرین توسعه و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای گلستان با تفکر و هم اندیشی اتفاق خواهد افتاد.

فیروزی (رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین توسعه و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای استان گلستان) در دهمین جلسه شورای اداری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان از ایجاد کارگاه های آموزشی متناسب با نیاز هر منطقه خبر داد.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین توسعه و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای گلستان:
موفقیت مجمع خیرین توسعه و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای گلستان با تفکر و هم اندیشی اتفاق خواهد افتاد.

فیروزی (رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین توسعه و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای استان گلستان) در دهمین جلسه شورای اداری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان از ایجاد کارگاه های آموزشی متناسب با نیاز هر منطقه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، فیروزی گفت:مجمع خیرین توسعه و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای استان گلستان در نظر دارد با مطالعه و برنامه ریزی نسبت به ایجاد کارگاه های آموزشی متناسب با نیاز هر منطقه اقدامات موثری را انجام دهد.
وی افزود: در این پویش که با همکاری خیرین و مجموعه های مردمی صورت می گیرد،مقرر است کمک های مردمی را به سمت ایجاد فرصت های اشتغال در مناطق کم برخوردار از طریق ارائه آموزش های مهارت محور و آموزش های فنی و حرفه ای سوق دهیم.
وی خاطر نشان کرد: خیّرین ، بنگاه های اقتصادی، واحدهای تولیدی، در تجهیز و تامین کارگاه های آموزشی بر پابه آموزش های دانش بنیان و فناوری های نوین اقدام خواهد کرد تا بتوانیم آموزشهای مهارتی را در مدار ایجاد فرصت های شغلی در مناطق کم برخوردار سوق دهیم.
فیروزی تصریح نمود: یکی از مزیت های مهم در دستورالعمل اجرایی مجمع خیرین توسعه و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای وجود دارد، مسئله تهاتر مالیاتی است که بنگاههای اقتصادی و واحدهای تولیدی می توانند از محل کمک هایی که به توسعه زیر ساخت های آموزش های مهارتی در استان می شوند از معافیت های مالیاتی برخوردار شوند.
وی بیان کرد: موفقیت مجمع خیرین توسعه و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای استان گلستان با تفکر و هم اندیشی اتفاق خواهد افتاد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 95166
کلمات کلیدی
رفعت  خطیب
خبرنگار

رفعت خطیب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب