شعار سال
دوشنبه 08 مرداد 1403
  • 1402/05/08 - 09:43
  • - تعداد بازدید: 294
  • - تعداد بازدیدکننده: 292
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نطنز استان اصفهان:

برپایی میز خدمت همزمان با ششم مرداد روز ملی آموزش های فنی و حرفه ای در نمازجمعه شهرستان نطنز

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، علی ترابیان رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نطنز در تشریح این خبر گفت : جمعه ششم مرداد روز ملی آموزش های فنی و حرفه ای و همزمان با ایام عزاداری سیدو سالار شهیدان، میزخدمت مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نطنز، با هدف اشاعه مهارت آموزی و با رویکرد نهضت مهارت در گام دوم انقلاب اسلامی، در محل نماز جمعه نطنز برگزار گردید.

ترابیان در ابتدای نماز جمعه در جمعه نمازگزاران، ضمن برشمردن ظرفیت های آموزشی و تجهیزاتی مرکز نطنز گزارش کاملی را از فعالیت ها و استقبال پرشور نوجوانان و  جوانان از دوره های مراکز شهرستان ارائه نمود.

ایشان بیان نمود: امروزه مرکز آموزش فنی وحرفه ای با آموزش مهارتهای مورد نیاز شهرستان و نیازسنجی مناسب  گام بزرگی را در راه شعار سال، تولید و اشتغال و خودکفایی جوانان برمیدارد از ضرورتها و الزامات رشد و توسعه اقتصادی ، نظام آموزش برای ایجاد مهارتهای لازم سرمایه انسانی است و در این میان آموزشهای فنی و حرفه ای تلفیقی است از علم ، فن و هنر و نقش بسیار مهمی در تامین نیروی انسانی کارآمد ایفا نموده و مضمونی توسعه ای دارد .هدف از این آموزشها ، افزایش توانایی های دانش ، مهارت و قدرت درک افراد و انجام مطلوبتر کار در محدوده وظایف شغلی است.

امام جمعه نطنز نیز در خطبه های نماز جمعه ضمن گرامیداشت هفته مهارت، آموزش های مهارتی را بستر دستیابی به تولید و  اشتغال دانست و افزود: تقویت و توسعه آموزش های مهارتی راهکاری مناسبی برای دستیابی به خودکفایی و تولید داخلی می باشد. امروزه با وجود مراکز فنی و حرفه ای و ارائه آموزشهای مفید و منجر به اشتغال هر شخصی میتواند پشتوانه شغلی مفیدی را برای خود ایجاد نماید . هم اکنون به برکت جمهوری اسلامی ایران شاهد این هستیم که در تمانی نقاط شهری و روستایی کشور مراکز آموزش فنی و حرفه ای مشغول مهارت آموزی هستند و توجه ویژه ای به کلیه اقشار جامعه در این زمینه نموده اند .

در پایان نیز ضمن دیدار چهره به چهره با نمازگزاران به تمامی سئوالات انها در زمینه های مختلف آموزشی و مهارتی پاسخ داد و از نمازگزاران پذیرایی نمودند.

 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 102974
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب