شعار سال
دوشنبه 08 مرداد 1403
  • 1402/09/08 - 11:34
  • - تعداد بازدید: 319
  • - تعداد بازدیدکننده: 313
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

در راستای تکریم ارباب‌رجوع؛ توجه به نظام پیشنهادات در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور امری ضروری است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در کارگروه امورعمومی و مدیریت منابع برنامه‌های تحولی سازمان با حضور اعضاء برگزار گردید از طراحی و اجرای نظام پیشنهادات در سازمان خبر داد.

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در کارگروه امورعمومی و مدیریت منابع برنامه‌های تحولی سازمان با حضور اعضاء برگزار گردید از طراحی و اجرای نظام پیشنهادات در سازمان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، «امیر میمنت‌آبادی» با تأکید بر جلب رضایت ارباب رجوع از طریق ارایه خدمات با کیفیت مطلوب، گفت: در نظام اداری و اجرایی، رضایت مردم از خدمات دستگاه‌های دولتی، یکی از شاخص‌های اصلی سنجش کارآمدی و رشد و توسعه می باشد و مؤلفه‌هایی از قبیل سرعت، صحت و دقت در انجام کار مراجع‌کنندگان، چگونگی رفتار و برخورد با ارباب رجوع و اطلاع رسانی مناسب عواملی هستند که موجب رضایت‌مندی آنها می شوند.

وی با اشاره به ماهیت تکریم ارباب رجوع اعلام کرد: افراد جامعه اعم از ارباب‌رجوع و یا کارمند، دارای درجات و حالت‌های خاصی از بافت شخصیتی منحصر به فرد خود هستند. بنابراین حیطه و بافت شخصیتی هرکس در هر جایگاهی که قرار دارد، بایستی حفظ شود که این امر معطوف به ضرورت توجه به عزت نفس و یا حرمت نفس افراد می‌باشد و لازمه‌ی حفظ و نگهداری این ویژگی‌ها، انجام رفتارها، بیان گفتارها و برخورداری از پندارهای نیک در تعامل بین افراد جامعه است.

میمنت‌آبادی در ادامه افزود: با توجه به اینکه اندازه‌گیری شاخص‌های کلیدی از طریق نیازسنجی آموزشی افراد جویای کار با هدف انطباق عرضه آموزش‌ها متناسب با نیاز بازارکار منطقه و اشتغال پایدار مهارت‌آموختگان صورت می‌گیرد، با نظر اعضاء حاضر در جلسه، دو کارگروه تخصصی و نیز کارگروه امورعمومی و مدیریت منابع تشکیل می‌شود که هرکدام از کارگروه‌ها دارای زیرمجموعه‌هایی جهت بررسی را شامل می‌شود.

وی بیان داشت: کارگروه امورعمومی و مدیریت منابع در راستای ساماندهی نظام جبران خدمت مبتنی بر بهره‌وری منابع انسانی، طراحی و اجرای نظام پیشنهادات با الویت برنامه‌های تحولی، بهبود فرایندهای کلیدی متناظر با اجرای برنامه‌های تحولی و نیز اصلاح فرایندهای مرتبط با گلوگاه‌های فسادخیز به فعالیت خود می‌پردازد.

در این گزارش عنوان شده که از دیگر مصوبات این کارگروه، شامل بازنگری درخصوص ساماندهی نظام جبران خدمت، پی‌گیری و پرداخت پاداش مرحله اول افراد موثر در برنامه‌های تحولی، جهت ارائه به وزارت متبوع، بوده‌است.

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 108300
رفعت  خطیب
خبرنگار

رفعت خطیب

سایر پیوندها
تنظیمات قالب