شعار سال
سه شنبه 09 مرداد 1403
  • 1402/03/02 - 07:09
  • - تعداد بازدید: 229
  • - تعداد بازدیدکننده: 227
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در راستای ترویج نهضت مهارت آموزی صورت پذیرفت:

حضور پرشور اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران در نمایشگاه کار

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران از حضور پرشور این اداره کل در راستای ترویج نهضت مهارت آموزی در نمایشگاه کار دانشگاه تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران؛ جواد روان بخش، ضمن بازدید از نمایشگاه و غرفه این اداره کل، اظهار داشت: نمایشگاه کار یک رویداد جذاب و فرصت مغتنمی است تا افراد جویای کار ضمن آشنایی با مشاغل مختلف بتوانند به خلق ایده های جدید با هدف ایجاد کارآفرینی و کسب و کار بپردازند.

وی بیان کرد: هدف از این حضور آشنایی هرچه بیشتر بازدیدکنندگان به ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی با آموزش های مهارتی مختلف و نقش این آموزش ها در توانمند سازی افراد در راستای ورود به بازار کار و ایجاد اشتغال پایدار است.

روان بخش به خدمات مشاوره آموزشی و هدایت شغلی در غرفه این اداره کل اشاره و بیان کرد: افراد جویای کار با بهره مندی از این خدمات به سوی فراگیری مهارت هایی ترغیب و تشویق می شوند که نیاز بازار کار و جامعه را تامین کنند و از سویی با خصوصیات، علائق و توانائی های آنان سازگار باشد.

وی با تاکید بر ارائه آموزش های مهارتی با رویکرد فناوری های نوین و مشاغل دانش بنیان، خاطر نشان کرد: به منظور حفظ، پویایی و همگامی با رشد فناوری در جهان، ایجاد و تقویت مهارت های مورد نیاز این فناوری ها نه تنها ضروری است که ظرفیت های بسیار زیادی را برای ایجاد اشتغال فراهم می کند.

شایان ذکر است، نمایشگاه کار توسط مرکز مدیریت مهارت آموزی و اشتغال دانشگاه تهران و با حضور سازمان­ های داخلی و بین­ المللی، دانشجویان و فارغ‌­التحصیلان دانشگاه‌های سراسر کشور در مصلی دانشگاه از یکم تا سوم خرداد ماه 1402 دائر می باشد.

 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 100273
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب