شعار سال
پنجشنبه 11 مرداد 1403
  • 1401/10/11 - 14:23
  • - تعداد بازدید: 188
  • - تعداد بازدیدکننده: 186
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
هم اندیشی کارگروه کاهش تصدی بخش دولتی و واگذاری طرحهای تملک دارایی های سرمایه ای در قالب ماده 27 قانون الحاق دولت

جلسه هم اندیشی کارگروه کاهش تصدی بخش دولتی و واگذاری طرحهای تملک دارایی های سرمایه ای در قالب ماده 27 قانون الحاق دولت برگزار گردید.

جلسه هم اندیشی کارگروه کاهش تصدی بخش دولتی و واگذاری طرحهای تملک دارایی های سرمایه ای در قالب ماده 27  قانون الحاق دولت برگزار گردید. 

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، جلسه هم اندیشی کارگروه کاهش تصدی بخش دولتی و واگذاری طرحهای تملک دارایی های سرمایه ای در قالب ماده  27 قانون الحاق دولت با حضور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای، نمایندگان استانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، امور اقتصادی و دارایی، اتاق بازرگانی، دادگستری و کارشناسان اداره کل در اتاق جلسات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای برگزار گردید.

رحیم یونسی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان در تشریح این خبر گفت: با عنایت به رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به عنوان متولی آموزش های غیررسمی در تربیت نیروی انسانی ماهر در سطوح مختلف همگام با تحولات عظیم رو به رشد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در سطح کشور با نگرشی نو در انجام مأموریت های خود با افزایش بهره وری از افراد جویای کار در حوزه آموزش های مهارتی متناسب با نیاز بازار کار استقبال می نماید.

 در ادامه یونسی افزود: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان برای کاهش نرخ بیکاری و حمایت از تولید ملی آمادگی دارد تا برابر ضوابط اجرایی مصوبه هیئت محترم دولت نسبت به واگذاری فضاهای آموزشی مازاد و پروژه های نیمه تمام با مشارکت بخش غیردولتی اقدام نماید.

 شایان ذکراست در این جلسه درخصوص ادامه روند واگذاری پروژه های نیمه تمام و واگذاری پروژه های قابل اجاره که مورد تائید سازمان قرار گرفته بود تا حصول نتیجه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در پایان مقرر گردید مرکز رشد ارتقاء مهارت شهرک صنعتی اردبیل ( جوار شهرک‌ها ) جهت تکمیل و بهره برداری از طریق مناقصه عمومی به بخش دولتی واگذار گردد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 94673
کلمات کلیدی
صوفیا سهرابی
خبرنگار

صوفیا سهرابی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب